Pov Lizzy:
Even later gaat de deurbel weer wetend wie er nu weer voor staat te wachten om mij te zien.
"Ga je even open doen het is toch voor jou!" roept Dean uit het kantoor waar de deur van open staat zodat hij kan horen dat ik hier ben en wat ik zit te doen.
"Ik ga al!" roep ik wat gefrustreerd terug denkend dat ik wel geen schoothond ben want ik weet wie er voor staat.
"Hoi jij moet vast Lizzy zijn?" vraagt het meisje dat voor me staat die eerder mijn leeftijd en ouder uit ziet dan ene 14 jarig meisje dat Dean me beschreef.
"Ja dat ben ik kom, maar binnen." gebaar ik haar waardoor ze binnen komt direct richting de woonkamer.
"Was jij dat die de viool speelde? Je speelt heel mooi, ik speel de piano!"
"Speelt iedereen in jou familie of van de meisjes dan een instrument?"
"O! Dean speelt de gitaar, piano, viool, cello, blokfluit, drum, hij zingt ook een beetje en nog veel meer hij is de gene die het meest aan gericht is van muziek als je kan horen!"
"Ik speel de viool an gitaar, maar eum zullen we anders naar boven gaan want als je jezelf nog moet opmaken en ik ook dan zul je wel alle tijd nodig hebben van de wereld!" mijn menig uitsprekend zodat ze weet waar ze aan begint.
Uit het kantoor hoor ik een gelach horen waardoor ik en Hailey ons omdraaien in die richting en beiden er naar toe gaan alleen stap ik eerder met kleine luide stappen en Hailey juist eerder huppelend zodat je haar toppen niets eens de grond hoort raken. Je zou zo al kunnen zien hoe ze haar lichaam gebruikt en elegant ze stapt ze een ballet danser is.
"Hallo broertje! Zit je weer iedereen te bespioneren vanuit je kantoor en ze dan uitlachen?" sinds het moment ze binnen kwam was ze al hyper, maar nu ze bij Dean is ze nog hyperder alsof ze redbull op heeft en letterlijk door de lucht vliegt en op Dean zijn bureau gaat zitten en dan aan zijn haar zitten te komen of eerder mee speelt.
"Je weet dat ik niet graag hebt als je me zo noemt en kom jij soms weer juist van het trainen want ik kan het tot hier zien aan je houdingen eerder!"
"Je ontwijkt mijn vraag weer en nee, maar ik was bij Mories dus!"
"Normaal ben je dan eerder rustiger, maar nieuwe mensen nieuwe energie zeggen we dan hé? Gaan jullie, maar al naar boven want je zal werk hebben terwijl ik moet nog veel papierwerk doen dus uit mijn kantoor nu!" wijzend richting de deur.
Ik kijk hem nog eens boos aan en je zou denken dat ik een bliksemschicht naar hem schoot alleen lachte hij weer en keek dan heel serieus terug naar zijn papieren.
"Wat zal je aandoen dat is een goede vraag waar we ons twee uren maximum gaan mee bezig houden!"
"Twee uur!"
"Zelf langer ik bedoel kleren is oké, maar ene eten is gewoon rampzalig!" ze neemt mijn hand vast en trekt me mee een kamer in waar elke muur een kast zit waar er geen deuren aan zitten zodat je alle kleren kan zien en zo kan uithalen en aan doen.
"Wow! Weer een nieuwe kamer ontdekt!"
"Deze is wel zeker nodig!" brengt ze tegen mijn opmerking in en verdwijnt dan letterlijk de kleerkast in terwijl ik me op een grote zachte rode koning stoel ga zitten die alles wat meer opklaart en beter maakt om elke jurk te gaan beoordelen.
Uiteindelijk heb ik besloten dat ik beter geen jurk draag omdat dat te officieel is en dat ik beter iets zakelijks draag dat voor mij ook handiger om mee rond te lopen is.
Terwijl Hailey mijn haar wat meer krult in bellen en mijn make-up die zitten we te praten en let ik eens goed op haar uiterlijk wat me de seconde ze binnen kwam opviel.
"Je ziet er wel heel vrouwelijk uit voor een 14 jarig meisje als ik eerlijk mag zijn!"
"Wel ik zal je één ding zeggen en dat is dat kort stijl haar hebben je vrouwelijker maakt, maar ook omdat ik als ik eerlijk ben tamelijke rondingen heb waardoor ik ze zo wat meer vrouwelijker uitzie. Mijn heupen springen wat meer uit samen dat ik ook op een eind B cup heb en ik heb nog lange benen dus daardoor, maar jij ziet er ook wel oud uit hoor!"
"Ik heb krullend kort haar met een rond gezicht, ben tamelijk klein van gestalte en mijn rondingen zijn juist oké voor mijn maat dus wat is daar vrouwelijk aan dan kinderachtig?"
"Als je jezelf nu in de spiegel bekijkt dan zie je wat ik bij jou zie als je er gewoon uitziet." zegt ze met een lach die je opvrolijkt en laat me dan voor de spiegel staan.
Mijn look zorgde ervoor dat ik echt zakelijk leek en dit elke dag deed met mijn make-up due niet te veel was, maar goed genoeg om toch formeel en netjes te zijn en mijn haar was met twee lokken draaiend naar achteren gedaan waardoor mijn ronde gezicht wat meer uitkwam en mijn blauwe, grijze ogen.
"Wist je dat je echt geweldig bent met dit!" wijzend naar mijn kleren met een lach die echt uitstraalt wie ik ben.
"Ik weet hoe je dingen omringt zeg maar." lacht ze schouder ophalend en nu pas zie ik in de tijd dat ik in de spiegel stond te staren bewonderend naar de nieuwe persoon voor me in de spiegel zijn haar jurk al aan had.
Een simpele, maar toch formeel en prachtige jurk had Hailey aan dat perfect bij haar paste en juist haar lichaam omringde.
"Het past echt perfect bij je!"
"Thanks! Kun je mijn haar opsteken in een staart en een paar baby haren langs de zijkant en voor mijn oren uithalen zodat het zo uit komt?"
"Natuurlijk kan ik dat je, je weet niet hoe vaak ik die stijl in mijn haar heb gedaan toen ik nog lang haar had!"
"Waarom is het dan zo kort?"
"Wel mijn broer stierf en daar mee en deel van mij dus wilde ik een nieuw persoon in gaan en daar mee mijn haar dus knipte ik het korter en korte tot zo en mijn haar ging langzaam aan kapot dus door deze stijl van haar geneest het weer en het maakte me ouder dus een plus punt bij!"
"Mag ik weten wat er met hem gebeurt is?"
"Een auto ongeluk op de baan toen hij naar ons huis reed! Ik werd ui klas gehaald en toen ben ik uit school gegaan en heb me twee weken lang opgesloten in mijn kamer dus veel kan ik je niet zeggen want veel hebben mijn ouders zelf niet eens gezegd wel raar, maar ik wilde iegenlijk niet meer weten ook!"
"Twee weken!"
"Ik at bijna niets en je kon mijn botten uit mijn lichaam zien steken toen heeft mijn moeder me veel geholpen om terug recht te komen en vooral Ray en Rachel ook in de zomervakantie dus dat was wel handig dat ik hen had toen!"
"Wanneer komen de pups eigenlijk?"
"Wel eigenlijk niet zo lang meer want ze zij tegen mij dat ze ze al een tijdje droeg dus we zullen mogen gaan kijken dan!"
"Ik hoop dat ik één mag aaien dat wil ik altijd al eens doen!"
"Ik kan er zeker voor zorgen dat je ze wel eens mag aaien!"
"Echt waar, maar niemand van ouders vooral van wolven laat zelf een weerwolf niet in de buurt bij hun kinderen?"
"Wel ik heb geholpen vroeger bom ze bij elkaar te krijgen en ik ben hen en zij hen veel verschuldigd dus we zijn beste vrienden dus dan mag je zoiets wel dus ja!"
"Zullen we?" zegt ze uit het niets als ze klaar is met haar make-up.
JE LEEST
Mate (Voltooid)
Werewolf(dagelijkse update!) Als Lizzy naar haar vakantiehuisje gaat weten haar ouders niet dat ze twee beste vrienden daar heeft die ze in het bos altijd ontmoet. Wat haar ouders niet weten is dat haar twee beste vrienden wolven zijn. Op een avond kruipt...