Pov Lizzy:
Ik wist meteen toen de ik een soort geklop op de deur hoorde wist ik dat het Ray, Rachel, of Hailey moest zijn en dat ze sowieso gestuurd werden door Dean, maar het gesprek van Ray en Rachel heeft me niets gedaan.
Misschien denken ze van wel omdat ik ze zo de hint gaf en toonde, maar van binnen blijf ik de wraak met me mee nemen tot het bittere einde.
Jammer genoeg voor mij heb ik niet veel kunnen denken en plannen over mijn vader te kunnen opsporen want toen Ray en Rachel weg waren kwam Dean terug thuis en die moest ik nu echt niet rond me hebben dus ben ik begonnen met koken zodat hij me niet echt kon lastig vallen, maar zo te zien wel.
"Hoe is het nu met je?"
"Goed zoals altijd!"
"Hebben Ray en Rachel met je gepraat?"
"Ja, maar niet veel geholpen alleen heb ik ze rapper weg kunnen laten gaan doordat ik ze heb laten denken dat ik het begreep dus je moet niemand meer op me uit sturen want helpt toch niet, laat het liggen oké!"
"Dan kan ik dat ook tegen jou zeggen, laat het liggen van die wraak actie!"
"Jij weet even goed als ik dat ik dat niet kan!"
"Ik kan dat ook niet!"
"Je begrijpt het gewoon niet zij was nog de enige echte familie die ik had die me begreep en echt bloed verwant was! Zij was alles dat ik nog had en dat werd me af genomen van mijn bloedeigen vader die een fucking pijl door haar schoot, dat is niet normaal en jij denkt dat ik dat kan laten liggen je weet niets eens half hoeveel mijn moeder en Emmett voor me betekenden!"
Een zucht verlaat zijn mond terwijl hij met zijn handen over zijn gezicht wrijft om zo even te frustratie weg te doen en misschien terug te kunnen bedenken, maar uit eindelijk stapt hij gewoon weg zonder zeggen.
Die avond dat Dean weg was voor een bespreking met de roedel, waar ik toevallig niet bij mocht zijn was dit mijn kans om naar mijn huis te gaan en te kijken of mijn vader daar kon zijn of ik iets kon mee nemen van waarde.
Ik kon geen motor gebruiken want dat zouden ze toch direct horen dus moest ik maar mij bene gebruiken om te gaan naar mijn oude huis.
Na wat leek een uur gestapt te hebben kwam ik aan bij mijn huis.Natuurlijk zou het rapper zijn gegaan, maar met mijn been die nog niet beter was kon ik niet goed stappen en amper lopen dus moest het echt helemaal op het gemak.
In het huis aan gekomen was het misschien beter om meer dan alleen een keukenmes mee te hebben in mij handen om me te beschermen.
Heel het huis was nog het zelfde dus was het moeilijk om iets te zoeken of vinden, maar na goed zoeken vond ik de plaats die ik zeker wilde vinden. De plek waar mijn vader al zijn spullen van Hunter zijn hield en documenten van weerwolven en nog veel meer.
Ik naam twee grote zakken mee waar ik alles in stopte en dan liep k terug naar boven en nam nog een paar dingen mee die van mijn moeder waren en toen ging ik weer naar buiten en begon weer aan de terug weg want tegen dat ik nu thuis zou komen met tweee grote zware zakken gevuld met wapens zou het nog langer duren.
Uiteindelijk kwam ik thuis rond 4:45 doordat ik nog lang hebben rond gelopen in het huis zoekend achter alles en nog wat had ik niet gelet hoe laat het al was.
"Waar was je naar toe gegaan?""Naar mijn huis om spullen mee te nemen van mijn vader en te kijken of hij zich daar verborgen hield! Heb je niet je roedel op me af gestuurd om me te zoeken?"
JE LEEST
Mate (Voltooid)
Werewolf(dagelijkse update!) Als Lizzy naar haar vakantiehuisje gaat weten haar ouders niet dat ze twee beste vrienden daar heeft die ze in het bos altijd ontmoet. Wat haar ouders niet weten is dat haar twee beste vrienden wolven zijn. Op een avond kruipt...