Pov Lizzy:
Achter mijn kleren aan gedaan en alles wat ik moest doen in de badkamer zoals ik elke ochtend al doe stap ik terug de kamer in recht naar de twee tassen bij de bank.
Dean heeft zich in de tussentijd ook al klaar gemaakt en is al terug op bed gaan zitten. Ik haal de dossiers er uit die ik had mee genomen en leg ze allemaal open op de grond zodat als we op bed zitten een overzicht hebben en op de grond meer ruimte hebben.
Elk dossier is een onderwerp over iets. Het ene is over de weerwolven die ze vast houden en experimenten op doen om ze misschien terug te veranderen naar mensen of meer over hen te weten te komen.
Een zwart dossier in het rood omringt trekt natuurlijk mijn aandacht en ook die van Dean. Ik neem het in mijn handen en leg het op mijn schoot om beter te kunnen lezen zodat Dean ook kan lezen.
Dit dossier gaat over mijn familie of meer over ons gezin vandaar het andere kleur zodat je het goed kon herkennen.
(12-10-1985): Direct toen ik in de bar aan kwam en haar zag zitten kon ik herkennen dat ze een weerwolf was vooral dat haar geur het sterkst was van allemaal en ook rook naar weerwolf. Ik probeerde een conversatie aan te gaan zodat ik haar in de avond mee kon lokken in de bossen en haar daar kon bewusteloos krijgen en meenemen naar mijn huis voor onderzoek, maar toen ik met haar begon te praten hadden we een soort klik die we beiden niet konden negeren dus toen ik op de klok keek verschoot ik me een bult dat ik normaal gezien haar al lang in het lab had op gehangen en bloed af genomen.
Iets aan haar interesseerde mij dus probeerde ik dingen van haar los te krijgen en dat werkte ook. Ze vertelde oprecht en open over haar verleden en familie wat ik ook deed. Nergens was er iets te bekennen dat ze loog over alles alleen liet ze natuurlijk het deel achter dat ze een weerwolf was.
(6-03-1986): We zijn nu al een ongeveer een half jaar samen, maar nu pas begin ik me echt in te zien dat ik haar mate ben vandaar dat ze bij me blijft en ik bij haar. Natuurlijk heb ik haar nog niet verteld dat ik ene Hunter ben en zal ik ook nooit doen anders zal ze flippen en durven weglopen.
Ze heeft zo te zien haar weerwolven leven echt achter haar gelaten want ze gaat zelfs tijdens de volle maan niet één keer weg uit het huis alsof ze een echt mens is.
(14-01-1993): Vandaag ben ik officieel vader gekomen en ben ik nog nooit zo gelukkig geweest. Een kleine jongen genaamd Emmett mijn eerste kind heb ik in mijn armen gehad. Jammer genoeg heb ik nu wel op gemerkt dat Emmett een volle weerwolf is dus weet ik dat ze dingen vanaf nu zal verzwijgen over hem, maar ik zou min eigen zoon nooit iets kunnen aan doen net als mijn eigen vrouw. Zijn zijn mijn alles!
(28-10-1994): Emmett vertoond meer teken van een weerwolf heb ik opgemerkt. Gelukkig weet de organisatie niets van de weerwolven die in mijn huis leven en zo wil ik het altijd houden alleen moet ik vandaag voor ene week weg gaan jagen met anderen.
"Hij wist het gewoon dat ze een weerwolf was en Emmett ook en heeft er nooit iets over gezegd, hij hield zelfs van mijn moeder! Hoe kan hij haar dan toch dood doen ook al was ze zijn alles?"
"Blader eens door waar jij al geboren bent."
(4-05-1999): Mijn derde kind gekregen zo te zien een half-wolf, maar dat maakt niets uit want ze blijft familie. Wel op gemerkt dat Christine afstandelijk doet tegen haar en Emmett. Zelf weet ze het niet, maar doordat ze een mens is zal ze het nog moeilijk krijgen met hen.
Emmett was direct verslaafd aan haar en heeft haar bijna een uur lang vast gehouden terwijl hij zat te vertellen over alles van ons leven. Het maakt me blij om hem al zo trots te zien als grote broer en al zo'n groot hard te hebben zelfs voor Christine ik kan niet trotser zijn dan vandaag.
Vandaag zijn we naar de bossen gegaan als familie uitje. Ik heb opgemerkt dat Emmett vaak weg gaat dus hij zal normaal gezien in een roedel hier in de buurt zijn gestapt, morgen zal ik gaan kijken want hij zal Lizzy meenemen dus wil ik er zeker van zijn dat ze haar accepteren doordat ze een half-wolf is.
Ik kon mijn ogen niet geloven Lizzy heeft vandaag haar mate gevonden in de roedel van Emmett en het grappigste is dat zijn beste vriend de mate is van haar. Nu weet ik zeker dat het goed zal komen met haar dus geef ik ze nu wat meer vrijheid in het bos.
Met Lizzy en ik gaat het niet goed. Ik snap niet goed waarom Emmett me echt ziet als zijn vader en dingen met me wil doen en Lizzy niet. Ik kan haar zeker geen kleine dingen leren van Hunter zijn het zal te gevaarlijk zijn.
Hopelijk zal onze band verbeteren, maar als ik het zo zien zij de goede jaren tussen ons voorbij, maar ik zal er alles aan doen om de band toch beter te maken tussen ons.
"Ik kan het niet geloven al die jaren dat hij saaie, domme dingen wilde doen met me of zelfs echt leuke dingen om onze band te versteken heb ik af gewezen! Hij probeerde altijd onze band te verbeteren, maar ik negeerde het!"
"Jij kan daar niets aan doen. Je wist het niet."
"Kijk hier staat een tekst dat hij heeft geschreven een paar dagen geleden!"
Lizzy is nu officieel terug bij de roedel van Dean en heeft haar vrienden Ray en Rachel bij haar dus dat stelt me gerust. Ik wenste zo hard dat ik haar kon opzoeken, maar dat gaat niet en de roedel zou me verscheuren als ik te dicht kwam.
Ik vertrouw Dean zijn ouders met geen haar nooit heb ik Lizzy kunnen vertellen van het verleden want ik en haar moeder zijn de enige die het zich herinneren wat zijn ouders hun hebben aan gedaan en met Emmett was het al zo zwaar voor haar.
Ik heb opgemerkt dat de Hunters te weten zijn gekomen met de weerwolven toestand in ons huis en komen achter ons aan met de roedel die grenst aan Dean zijn territorium. Wel ben ik iets belangrijks te weten gekomen wat mijn hart in al die jaren weer heeft laten helen met het actiecent met Emmett.
Ik hoorde de andere roedel praten over ene weerwolf van de familie... dat ze hem gingen verplaatsen voor de zekerheid dat Dean niet ontdekt dat ze Emmett a die jaren hebben op gesloten bij hen en nooit vermoord hebben.
Ik zal morgen iedereen weg brengen van het gezin voor ze in veiligheid te brengen en zal terug komen om Emmett terug te halen en zal ze brengen naar Lizzy dan kan ik alle uitleggen en zorgen dat we elkaar weer kunnen zien en spreken. Het zal me goed doen om haar nog eens in mijn armen te hebben want ik mis haar met heel mijn hart.
Lizzy ik weet dat je dit zal lezen, weet gewoon één ding en dat is dat ik altijd van je gehouden heb en je nooit wilde uitsluiten en hoopte dat onze band ooit zal versterken. Ze zullen ons mee nemen en gevangen houden in hun territorium dus help ons want ik kan me niet beschermen als ik op je twee andere zussen en je moeder moet letten. Emmett is daar ook en ik zal ook op hem letten.
Weet dat ik je moeder nooit iets wilde aandoen en dat je nooit mag geloven dat ik ooit iets zou doen tegen jou, ons gezin of je mate en zijn roedel.
HELP ONS ZO RAP WANT MARTELING ZULLEN JE ZUSSEN NIET LANG VOLHOUDEN!
"We moeten hem nu gaan zoeken straks gaan ze ook dood en je weet even goed als ik dat ik dat niet aan zou kunnen! Ik zal breken en ik zou kunnen doodgaan of gewoon breken en we weten allebei dat ik zeker nooit meer zal gewoon zijn!"
"Ik kan niet geloven dat mijn vader nooit de persoon is geweest dat ik dacht en dat Emmett na al die jaren nog leeft wat zullen ze niet gedaan hebben met hem!"
"Kom mee ik zal iedereen nu laten bij één komen en we zullen ze vandaag nog gaan bestormen en neem die dossiers mee er staan dingen in die we kunnen gebruiken!"
JE LEEST
Mate (Voltooid)
Werewolf(dagelijkse update!) Als Lizzy naar haar vakantiehuisje gaat weten haar ouders niet dat ze twee beste vrienden daar heeft die ze in het bos altijd ontmoet. Wat haar ouders niet weten is dat haar twee beste vrienden wolven zijn. Op een avond kruipt...