RANDOM TEASER OF K.A.I [KERANA AKU ISTERIMU] #PART 5

5.6K 90 4
                                    

Salam Alaik.....seminggu lebih menyepi, so now nk hapdetttt #randomteaserofKAI
bukan sibuk beraya tapi sibuk mencari line tenet yg tenat di kg, dh malas nk cari line akhirnya iolls mengalah, ni dh dpat line yg emph! so iolls x lepaskan peluang..

btw, nk ucapkan Happy Eid Mubarak yalls even dh msuk raya ke5 😂

for youuuuolls, tkde duit raya (sbb sis pon masih menuntut duit raya dari org, leuls 😂)..ada random teaser ni aje 😆

👔👠👔👠👔👠👔👠👔👠👔👠👔👠👔👠👔👠👔👠👔

"Anything right?" Dia tanya aku sambil pandang aku yang tengah betulkan letak tali leher dia.

Aku angguk.

"Yeah, anything." Separuh rela aku jawab. Itu lah kau Una, yang kau celupar sangat mulut tu kenapa.

Izham betul-betulkan tudung aku yang sedikit senget.

"First, I will send you to work." Dia pandang aku.

"Everyday." Dia sambung lagi cakap.

Aku pandang dia lepas tu buat muka pelik.

"Memang abang jugak kan yang selalu hantar dan ambil Una dari tempat kerja sebelum ni kan?" Apa ke peliknya Izham ni.

Izham gelak.

"Sayang, to. work." Sepatah-sepatah dia sebut. Minta aku fahamkan ayat dia tu.

Aku pandang dia. Senyap. 'To work, to work.' Aku ketuk dagu untuk fikir ayat dia tu. Terus terhenti perbuatan aku tu lepas aku dapat menangkap maksud 'to work' dia tu.

"Jangan cakap yang....." Aku pandang Izham, dia anggukkan kepala lepas tu melebar dia senyum.

Nak menangis sekarang ni boleh tak? Apa ke gila dia nak hantar aku sampai dalam pejabat. Mahunya orang ingat aku ni buang tebiat bawa suami datang pejabat. Hari-hari pulak tu.

"Please, no." Muka aku ni tengah tahan nangis aje sekarang ni.

"Please, yes." Dia mengajuk nada aku.

"No, no, no." Masih dalam nada yang sama.

"Yes, yes, yes." Suka sangat dia ni ajuk aku.

"Please abang, no?" Mana boleh macam tu.

Izham geleng-gelengkan kepala.

"You said anything right sayang? So it's up to me lah." Izham senyum lagi. Alahai tenang betul dia ni.

"Okay then. But sampai lif aje boleh tak? Tak payahlah sampai dalam pejabat bagai." Masih dalam proses 'negotiation.'

"Why?"

👔👠👔👠👔👠👔👠👔👠👔👠👔👠👔

😆 boleh request group Nia Adahays Handbook utk join group
😝 boleh follow di wattpad @NiaAdahays95

#KERANAAKUISTERIMUbyNIAADAHAYS
#IDEAKREATIFPUBLICATION
#HAPPYEIDMUBARAK

K.A.I [KERANA AKU ISTERIMU]Where stories live. Discover now