Ne Olur Bırak Beni!!

149 10 5
                                    

Eylül

-Eylül

-efendim.

Ben kitap okurken ipek geldi.

-benim karnım acıktı hadi kalk bişeyler hazırlayalım.

-bu saatte saat kaç senin haberin var mı.

İpek kolundaki saatte bakıp

-ne var canım saatte 12 de kimsenin karnı acıkmıyacak diye bir kuralmı var?

-öfff tamam bekle bir şeyler yapıp getiriyorum

-ayy canım arkadaşım benim.

Diyerek kocaman sarıldı odadan çıkıp mutfağa indim dolabı açıp ne var ne yok diye baktım sonunda sandviçlik malzeme vardı. Domates ve salatalık alıp tezgaha koydum ekmeği kesip arasına koycaktım bir an arkamdan bir el ağzımı kapadı ve beni sürüklemeye başladı erkek olduğu belliydi ama suratını göremiyordum bağırmamam için eli ağzımdaydı bir kapıdan çıktığımızı fatk ettim.

Devrim

Abimi otobüsten aldıktan sonra yemek yemeğe gittik ona bugün olanları anlatım o da Eylül için çok üzüldü. yemekten sonra benim eve doğru gidiyorduk ama sigaramın bittini gördüm. Bir an yetimhane nin karşı kaldırımındaki bakkalın önünde durduğumu fark ettim abim sigara almak için arabadan indi gözüm yetimhanedeydi.

Gözüm bahçedeki hareketliliğe takıldı.
Bir dakika orda olanlar da ne bir adam yetimhane bahçesinde bir kızı dövüyor du.

abim arabaya bindiğin de o tarafı göstererek
-abi adama bak kızı dövüyor.

dedim Ben daha sözcüğümü bitirmemle kızın suratını gördüm aman allahım bu o kız dı Eylül

-abi o kız Eylül

-oha adam kızı götürüyor takip et devrim

Adam Eylül'ü arabaya zorla bindirip gidiyordu bende arkalarından takip ettim.

Eylül

Beni kaçırmaya kalkan kişi yetimhane müdürümüz sapık levent'ti

-ne olur bırak beni!

Ben konuşmaya kalktıkça vuruyordu beni çekiştirip saçlarımdan tutmaya başladı. bahçeye indiğimiz de

-noldu güzelim sen benimsin tamamı onu kafana sok yürü zorluk çıkarma yoksa yukarı çıkar ipeğide buraya getiririm.

-hayır hayır ona sakın dokunma.

Beni zorla arabasına bindirip götürüyor du o an tam çığlık atacak iken kafama sert bir cisim ile vurdu ve gerisini hatırlamıyorum.

Devrim

-şerefsiz seni bir elime geçireyim sen o zaman kıza vurmak nedir göstercem.

Ben konuştuktan sonra abim arka koltuğa koyduğu küçük valizinden silahını aldığını gördüm.

-belki lazım olur koçum neme lazım

15 dakika sonra bir evin önünde durdu ben daha da hızlandım tam kızın kapısını açacak iken abim kafasına silahın kabzası ile vurdu yere düştü ama bayılmadı abim onunla ilgilenirken ben Eylül'ün yanına gittim.

Baygındı yüzü gözü kan içindeydi namussuz nasıl vurmuş kıza dudağı ve kaşı patlamıştı anlında bir çizik vardı bir an yarı yamalak uyandı.
-bırak beni nolur. Dedi

-Korkma Eylülüm ben yanındayım korkma.

Dedim endişeli bir sesle onu kucaklayıp arabamın arka Koltuğuna nazikçe koydum abime döndüğümde o adamı dövüyordu.

KALBİM SANA AİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin