Zaman geçtikçe geçti günler daha bir anlamlı bir mutlu geçmeye başladı iki aşık için.
Umut geldiği gün ilk olarak mertin yanına gidip herşeyi anlattı.
Mert deliye döndü hatta günlerdir konuşmadığı kız kardeşi için endişelenip evine kadar gitti.
İkisinin birbirini görüp sarılmasıyla küslük bitmişti.
Eylül sandı ki abisinin devrimden ayrılmasını isteyecekti Hazırlamıştı bunu kendini ama sandığının birazı olmuştu.
Umut devrim Eylül ve mert oturup bu olayı saatlerce konuştu.
Ve olayı tatlıya bağladı.
O günden iki hafta sonra YGS sınavına girdi bizim çocuklar ve olumlu sonuçlarla çıktılar.
Devrim ise okula istifasını verdikten sonra eylülün okulunun bitmesini ve oldukları yerden çok uzağa üçü birlikte gitmek için beklemeye başladı.Günlerden bugün LYS sınavı günü.
Son sınavdı bizim çocukların kaderini belirleyecek gün.Eyüp,ipek, kaan, devrim ve eylül bir arabada okul yerine gidiyordu.
Eyüp arkadan kafasını öne doğru uzatıp eylüle soru yöneltti.
-kardeşim diğer sınavlarda olduğu gibi yine kopya vereceksin dimi.
Eylül kahkaha atıp
-tabi kardeşim istersem kağıtları değişelim.
-helal kardeşime be.
Kaan eyüpü geriye çekip kafasına bir tane vurdu.
-lan sen sabah çay içtiğine eminsin dimi bu kafanın pırıltısı nerden sanki hepimiz aynı sınıftayız hadi onu geçtim aynı sınıfta olsak hepimiz taaaa ebemizin nikahına oturtturuyorlar nasıl kağıdı değişeceksiniz.
Arabanın içi herkesin kahkahası ile doldu.
Herkes susunca aradan bir kaç dakika geçmişti.
Yolun yarısına geldiklerinde eylülün karnına bir ağrı girdi ağrıyla birlikte iki büklüm olup ağzından bir inilti çıktı.
-ahh
Eylülden devam
Kahkahalarımız susunca yanaklarıma hatta karnıma bile ağrılar girmişti.
Elimi yarım top şeklinde ki karnıma koydum ve karnımı hafif hafif okşamaya başladım.Hamileliğimi gerçekten çok sevmeye başlamıştım hatta nerdeyse hiç doğurmadan çocuğumu hep böyle taşımak istiyorum.
Bir kaç saniye sonra gelen ağrı ile istemsizce inlemiştim ve iki büklüm olmuştum.
-ahhh
Devrim anında hızını yavaşlatıp bana döndü.
-noldu gülüm sancın mı var?.. Hastaneye gidelim mi.?
Kendime geldiğim de acı yok olmuştu.
-hayır canım sadece bir sancı idi. Ama geçti.
Devrim yüzüme emin olmayan bir şekilde bakıp bir elini yanağıma koyup okşadı.
-eminmisin canım.
Kafamı olumlu şekilde salladım.
Yol bittiğinde okula giriş yapıp aynı anda hepimiz indik.Eyüp ve kaan hangi sınıfta olduklarına bakarken ikisininde yüzü asılmıştı.
Yanlarına gidip ne olduğunu sordum.
-noldu neyiniz var?
İkside aynı anda
-aynı sınıfta değiliz.
Dedi.
İkisininde kağıdına bakıp kahkaha attım ve eyüpün omzuna elimi koydum.
-kardeşim Allahtan başka bir şey dileseydin sınıflarımız aynı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİM SANA AİT
ChickLitBir trafik kazası düşünün... Biten iki hayat... Bir kaybolan hayat... Bir de acıyla geçen bir hayat... Kalıyor orta da... Bir de başlayan bir aşkı düşünün... Ama bu aşkın altında koca yatan bir sır var... Ve... En iyisi siz kitabı okumaya ba...