נקודת מבט כללית"רגע, חשבתי שאהבת אותו." זאוס אמר.
קיי גילגלה את העיניים שלה.
"אהבתי אבל אז הוא בחר בחברה התמימה באופן טיפשי שלי על פני אז אם אני לא יכולה לקבל אותו אף אחד לא יקבל." היא ענתה.
"אז היית מקריבה את האושר של חברה של בשביל האושר שלך עצמך?" זאוס שאל.
"כן אבל אל תשפוט אותי. אתה עושה את אותו הדבר. מי אמר שאנג׳ל בכלל רוצה אותך?" קיי יורה בחזרה.
"אחד-אפס לך. והיא תהיה איתי אם היא תאהב את זה או לא. אחרי הכל היא רואה אותי כהאביר שלה בשיריון המנצנץ." זאוס התרברב.
"אם היא רק הייתה יודעת שאתה רק רוצה עוד סטוץ. היא יודעת שכל זה היה רק הצגה? היא בכלל יודעת שהרה היא אישתך?"
"זה שום דבר מעניינך. העניינים שלך הם למצוא תוכנית טובה כדי להיפטר מהעכברוש הזה. להתראות." זאוס הלך.
אנג׳ל P.O.V
תפגשי אותי בגינה. אדריאן יהיה שם כדי להדריך אותך למקרה שתזדקקי לזה.
-האדס ♡
אני קוראת עוד הפעם את הפתק לפני שאני מניחה אותו על שידת הלילה.
הלילה הקודם היה כל כך מושלם עד שזה הרגיש כמו חלום.
אבל את בטוחה שאת רוצה את זה?
בכל יום שעובר אני מתאהבת יותר ויותר בהאדס אבל עדיין יש לי מחשבות של ספק.
הוא מחבב אותי. זה ברור.
אבל האם הוא אמר לך את המילים האלה בדיוק?
המחשבות שלי נקטעות בידי דפיקה בדלת.
"רק רגע!" אני קוראת.
אני ניגשת אל הארון ומוציאה מכנס קצר וגופייה וורודה. אני מוצאת כפכפים לבנים ואוספת את שיערי בקוקו מבולגן.
אני פוגשת את אדריאן במסדרון והוא מוביל אותי אל הגינה.
האדס יושב על ספסל אבן וכל כמה שניות בודק את שעונו.
"אז למה כל זה?" אני שואלת אחרי שאני מתיישבת לידו.
"רק רציתי לראות אותך. זה בסדר?"
"הבית שלך, החוקים שלך." אני מזכירה לו.
"הבית שלנו." הוא מתקן.
"איך אתה יודע שאני לכאורה הנפש התאומה שלך?
"זה לא לכאורה, את בהחלט שלי. אף פעם לא לא הסתכלתי על בחורה וראיתי את כל חיי בעיניים שלה. אף פעם לא הסתכלתי על בחורה ורציתי לתת כל חיי והנפש שלי למענה. אף פעם לא הסתכלתי על בחורה והתאהבתי בה בשניות, אוקיי? ככה אני יודע."
"אז אני שלך אבל האם אתה שלי?" אני תוהה בקול.
"כמובן שכן. למה את בכלל שואלת את זה?"
"אני לא חיה מתחת לסלע. שמעתי על הרומנים שלך אחרי פרספונה. אתה שחטת לבבות של בחורות על ימין ועל שמאל ועכשיו אתה רוצה שאני אאמין שאתה מסתפק בי, בחורה רגילה שגרמה לך לפרפרים וגורמת לך להאמין שאני הנפש התאומה שלך." אני ממלמלת.
"אני לא מבקש ממך להגיש לי את ליבך על מגש של כסף. אני רק מבקש, לא מתחנן, הזדמנות להיות הכל בשבילך ואפילו יותר. אני מתכוון, את תהיי המלכה שלי בלי שום קשר אבל אני שונא לנהל נישואים חסרי אהבה."
יש לו נקודה.
"בסדר. הזדמנות אחת אבל אם אתה תהרוס אות-"
לפני שאני יכולה לסיים את המשפט אני נגרפת אל חיקו והוא מצמיד את פי אל שלו.
אחרי דקה תמימה האדס נמשך אחורה עם חיוך קטן אך יפהפה.
"עכשיו יש לי הפתעה בשבילך, מלאך שלי."
YOU ARE READING
Hades - מתורגם
Fantasyהוא מביט בך כשאת ישנה, הוא יודע מתי את ערה. הוא יודע אם היית ילדה מאוד רעה, אז למען עולמך, תהיי טובה. ספר I **כל הזכויות שמורות לכותבת הסיפור killingmesoftly ** *מכיל מילים גסות. לא הרבה, אבל רק לאזהרה כללית.