17

3.5K 304 70
                                    


"בבקשה תגידי לי שהוא בסדר." אני מתחננת.

אנחנו כאן כבר במשך שעה ועדיין לא שמענו מילה.

"במהלך ההתקף הוא התחיל להיחנק מהנוזלים שלו ואנחנו מנסים את כל מה שביכולתנו כדי לייצב את הנשימה שלו. אם זה לא יעבוד אז מחר נהיה צריכים לנתק אותו מהמכשירים. אני מצטערת."

אני מעבירה את אצבעותי בשיערי המבולגן גם ככה.

אני צריכה לראות אותו.

אני קמה והולכת לחדרו איפה שהאחיות מכניסות חמצן תוך פיו עם מכונה ידנית.

"גברתי, את לא יכולה להיות כאן!" אחת מהן צועקת וזזה כדי להוציא אותי.

אני מתחמקת מהן ורצה להאדס ומניחה את ידי על החזה הכמעט דומם לגמרי שלו.

"תקשיב לי. אני יודעת שאתה יכול לשמוע אותי. אתה לא יכול לעזוב אותי, אני לא ארשה זאת. אני צריכה אותך. בבקשה תקום." הקול שלי נשבר.

אנחנו שומעות ביפ והנשימה שלו משתפרת.

"גברתי, מה שלא עשית, זה עובד." האחות אומרת.

"אני רק דיברתי איתו."

"אנחנו ניתן לכם פרטיות." הן אומרות ויוצאות.

אני לוקחת את ידו בעדינות ומכניסה את אצבעותי בשלו.

"התשובה שלי היא כן. אני אתחתן איתך. אני רק צריכה שתקום כדי שאני אעמוד לצידך ואנשא לבחור הנפלא ביותר שאי פעם פגשתי." אני מתחילה.

"האדס, אני לא יודעת כמה עוד אוכל לשרוד בלעדיך. אני מתגעגעת אליך, אני מתגעגעת לחיוך שלך, אני מתגעגעת לצחוק שלך, אני מתגעגעת לאהבה שלך, ואני מתגעגעת לכל דבר שאי פעם היית. בבקשה פשוט תקום. תפקח את העיניים המהממות האלו." אני מתחננת.

אחרי ששום דבר לא קורה, אני פשוט בוהה ומלטפת את פניו עם האצבע שלי.

ואז עולה לראשי הרעיון הכי רנדומלי ופשוט.

אני מתכופפת אליו ומניחה את שפתיי על שפתיו הקרות.

אני מתרוממת ושום דבר לא השתנה.

אני קמה כדי לקחת חטיף מהלובי.

ברגע שאני קמה אני מותחת את רגליי.

"להתראות האדס." אני אומרת.

זה נשמע כאילו אני עושה יותר מאשר לעזוב זמנית ומקבלת את העובדה שאולי הוא לא יתעורר לעולם.

אני אוחזת בידית הקרה של הדלת ומסובבת אותה כדי לפתוח.

לפני שאני עוזבת אני שומעת את זה. כל כך עדין ושקט, כמעט כאילו היה הרוח.

"אנג׳ל."


~~~~~~~~~~

תם ונשלם המרתון! מקווה שנהניתם😊 (סופר מתנצלת על האיחור.)

יש פה קוראים שאוהבים\קוראים סיפורי מלאכים (גם עם שדים וכל זה)? אם כן, תגיבו פה (או בקיר הפרופיל שלי, או בפרטי אם יש לכם כח), אני אשמח לדעת.

Hades - מתורגםWhere stories live. Discover now