-Selin-

195 10 2
                                    

Dengemi kaybedip  bir adamın kucağına düştüm. Adam tek elimi ve belimi sıkıca kavramıştı. Kapalı olan gözlerimi yavaşca araladığımda 18 yaşlarında,kumral saçlı,yepyeşil gözlü bir çocukla karşılaştım. "Pardon" diyip kucağından kalktım ki...Tekrar dengemi kaybedip aynı çocuğun üstüne düştüm. Yine beni aynı pozisyonda tutuyordu."Çok pardon şimdi kalkarım"
-Sıkıntı değil,trübülans bitsin,ayağa kalkarsınız. Bu arada adınız neydi?
-Adım Selin. Sizin adınız neydi?
- Arda.
Solumu döndüğümde, Burak bana "Çıkışa gel!" Temalı bakışlar yolluyordu. Gözlerimi devirip,çocuğun kucağından kalktım." Verdiğim rahatsızlıktan dolayı çok özür dilerim" dedim.
-Dediğim gibi sıkıntı değil. Zaten bilerek yapmadınız.
Burağın yanına oturdum.
-Selin! Evde bize yaz aşkı falan dediklerinde umursamıyordun. Ne oldu?
-Ya! Uçak trübülansa girdi anlamıyor musun BURAK!
-Banane ben biricik kankamı kimseciklere vermem.
-Hiç de bile.
Diyip Kıraç'ın yanına oturdum.
-Baaak Kıraç da benim kankam.
-Şımarma. Dedi Burak
-Ne olsun? Benim tatlı arkadaşıma şımarmak da yakışır. Diyerek yanağımdan makas aldı Kıraç.
-Teşekkürler canım. Diyip havadan bir öpücük gönderdim.
Sonraysa  Ayça'nın yanına oturdum. Sarılmaya devam ettim. İnene kadar uyumuşum. Uyandığımda Hala Ayça'ya sarılıktım. Ayça " kalksana gız kollarım uyuşiktı"
-Türkiş piliz
-Kalksana lan kolum öldü!

BİZİM ÇETE Bİ GARİP ABİ! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin