~Ayça~

232 15 12
                                    


Mütüş bir insancığım la la lalala ben mütüşüm MÜ-TÜŞ LALALALALALALAAAAA!!!!

Şuan erkekleri partiye ikna ettiğim için yatağın üstünde dans ediyorum.

Bodrum'a taşındığımı öğrenen daha henüz tanımadığım arkadaşım, beni partiye davet etti. Bende yanımda 7 kişi daha gelse bişey olmaz dimi diye sordum. Tabii ki gelebilirler cevabı aldıktan sonra kankalarıma aynı şeyi söyledim ve gitme kararı aldık. Yataktan inip kıyafetlerimi giyindim *multi*

 Yataktan inip kıyafetlerimi giyindim *multi*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçımı da böyle yaptım. ☝☝
Annem kuaförlük yapıyordu. Sonradan çalıştığı yeri satın aldı. Benimde bildiğim şeyler var yağneee.... He bide makyajım da

Böyle☝☝☝☝Aynaya baktığımda "Adriana Lima dan daha güzel oldum Lan!" Dünyanın en güzel kızına taş çıkarırım valla!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Böyle☝☝☝☝
Aynaya baktığımda "Adriana Lima dan daha güzel oldum Lan!" Dünyanın en güzel kızına taş çıkarırım valla!

Pardon... tipini göremiyorum Ayça azcık sağa kaysan.... ego dağlarından gözükmüyosun da! Senin egona sıçiim Ayça! Kahrol Ayça! Öl Ayça! Ay yada ölme benim gibi güzel içsese yazık olur... başka birinin içsesi oliyim da kahrından geber Ayça!

Sus be! Benim gibi güzel kızı bulmuşsun hala mız mız mız! Hem sen önce kendine bak! Daha doğru dürüst içseslik bile yapamıyosun pislik! "Gıybet! çekemiyolağ beni,kıskanıyolağ beni, deliriyolağ sevdikçe beni!"

Allah aşkına sus Ayça. Meltem hanım, osman bey. Olmamış bu! Fabrikaya geri yollayalım bunu. Bak valla olmamış... sesi de babaannemin takma dişsiz hali gibi zaten... Anağğm anağm anağm benim suçum neydi anağm.... bir İçses olarak şu an istifa ediyorum Ayça!

Bislik! "B" ile!! Bir içses bir insandan nasıl bu kadar nefret edebilir. Hemde mükkemel Ayça hazretlerinden!! Cık cık cık!! Seni gidi bislik içses. Sanki sana çok muhtacım. Moralimi bozup duruyon. En azından istifa ettin. (Bir içses ne kadar istifa edebilirse artık akdmkskskskslls (: ) Odama Cerenin girmesiyle irkildim. Yuha çüş oha yuh! Neredeyse benden daha güzel olucak. Ama mükemmel Ayça hazretlerinden daha güzel bir insan daha dünyaya gelmedi. "Çook güzel olmuşsun Ayça!!"
"Biliyorum canım" çok mütevazi bir insanımdır.

Evet o kadar mütevazisin ki... kıza güzel olmuşsun bile demedin ego kraliçesi.

Ay Aman sus be Çok mütevazi olduğumu bende biliyorum Hem sen istifa etmedin mi pislik içses.

-Ayçiş.... caanımmm... bidenem...
-Efendim.
-Ruhsuz hayvan!
-Bla bla bla....
-Tamam anlatıyorum. Saçımı yapsana!
-Oki
-Hadi
-Ayy çatlama ne model istiyosun söyle.
-Balık sırtı örgü ve sade bir makyaj.

Tabi mükemmel benin becerileri Cerenin saçı;

Tabi mükemmel benin becerileri Cerenin saçı;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Makyajı;

Bu kızın sade düşgünlüğünü anlamıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu kızın sade düşgünlüğünü anlamıyorum. Neredeyse(bak neredeyse diyorum benden hiç kimse daha güzel olamaz) mükemmel oldu.

Sen hiç uğraşma ben senin yerine söylüyorum çünkü sen yaptın dimi😑

Sonunda yola geldin içses nihahahahahhahahahhaaaa!!!!!! Neyse artık gitme vakti. İlk ben çıkıcam kapıdan. Öhö öhö öhö!!! Bebeklik arkadaşım olmasalar naber yahuşuhlu diye yanlarına giderdim ve yavşardım,malesef dünya ahiret kankalarım. Ama bu naber yahuşuhlu dememi engellemiyor nihahahhahajahhajajajja!!!

Hey ho çekilin yoldan Kezban, Ayça geliyorlar Kezban coşuyor Ayça koşuyor ve yere yapışıyor.... Oha bi dakka biz düşmedik lan!!! Kezban mutlu!!!

He bu arada Kezban benim nalet içsesimin adı. Arkamı döndüm ve Kiraçciğimla karşılaştım "Naber yahuşuhlu?" Dedim tek kaşımı kaldırmaya çalışarak. Ama nolet kaş kalkmadı!!! Karizma yer süpürüyo. Neyse mükemmel Ayçanın karizması çizilmez taam mığ? Oha ama bu kahkaha atıyo. Bis coçuk! Şu an ne yapıyorum tahmin ediniz. Tamam tahmin etmeyin hemen söylüyorum. Kıraçın göğsünü yumrukluyorum. O da kaşınmayaymış. Övünmek gibi olsun elim çok ağırdır. Ondan yarım saattir "Aağğğğ anaaaaaammm " diye anırıyo. Neyse bari acıdım canı çıkmasın. Arabaya bindim ve yol tarifi verdim. Bizi de tüm çete takip etti. Mekana vardığımızda slow müzük eşliğinde içeri girdik. Amaaaa ya!! Niye hemen Cerenin en sevdiği şarkı çalıyo! Benimki çalsın yaa!!! Neyse Ceren hemen Canla dans etti. Tabi başka kimle dans edicek. Aaa siz bilmiyonuz dimi. Pis cahallar. Ceren 4-5 yaşlarından beri Candan hoşlanıyr ve sadece bizim kızlar biliyor. Neyse işte. Şakının sözleri bunu hep etkiler. Kesin ağlamıştır. Bakiim. Ha. Ağlamış işte! Ben bilirim nihahahhaha!!!

Arkadaşlar bu bölüm en çok içime sinenkerden bir tanesi oldu. Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin okurböcüklerim😘😘😘

BİZİM ÇETE Bİ GARİP ABİ! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin