-Ceren-

164 11 1
                                    

Ne? Duygularıma engel olamadan ağlamış olabilirim😑 Can'dan ayrılıp gözlerine baktım. Ağlamak üzereydi. Gözleri kızarmıştı. Yüksek topuklu ayakkabılarımla neredeyse aynı boydaydık. Geriye çekilip içkilere doğru ilerledim. Tadı iğrenç olan bir içkiden içmeye başladım.19 yaşımda olmama rağmen hayatımda ilk defa içiyordum. 20-25. Bardaktan sonra uygunsuz ve dağınık adımlarla Can'a doğru yürüdüm. "Can-hığk-! Beni ne-hığk-den sevmi-hığk- yorsun-hığk-" "Neğ?!" Dedi. "Can! Ben sana -hığk- aşığım -hığk-! Ama sen beni-hığk- sevmiyorsun dimi-hığk-!" aldığım cevap karşısında yerime zımbalandım. "Seni seviyorum Ceren!" Demişti. Bana doğru adım attı. Anlamaz gözlerle ona bakıyordum. Bir adım daha attı. Bir adım daha atmasıyla ellerini belime dolayıp beni kendine çekti ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Herkes bize bakıyordu. Bizimkiler şaşırmamıştı.Oha bunlar neden şaşırmadı. Hiçbiri sarhoş değildi. Can da dahil. Bir süre öyle kaldık. İlk öpücüğüm aşık olduğum adama gitmişti. Ama kötü olan yarın hiçbirşey hatırlamıyacaktım. Böyle kalsak! Zaman burada kalsa! Birdaha hiiç ilerlemese. Ama ben kendimi geri çektim. Sonra gerileyip. Yalpaladım.Tam yere düşücekken Can beni kucağına alıp kendi arabasına götürdü. Arabada uyuya kaldım.

BİZİM ÇETE Bİ GARİP ABİ! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin