" HEY! Saya tak boleh lupa itu Subway Chicken Tandoori~ Saya tak boleh lupa itu Subway Chicken Tandoori~ Roti ada, sayur ada, semua ada! Hanya RM 11.90 saja! " Jungkook menyanyi girang sambil bergoyang dangdut dihadapan Yoongi.
" Kau diam lah tak guna! Naik gila aku dengar lagu tu kat mana-mana! " marah Yoongi lantas menyepak punggung comel milik Jungkook.
Jungkook yang tiba-tiba sahaja disepak tersungkur di atas lantai. " Hyung! Sakit lah!! " kata Jungkook sambil mencebik. Dia bangkit dari jatuhnya.
Punggungnya dipicit perlahan. Jungkook mula tersedu kecil. Matanya berair. " HYUNGNIM!!!!!! TOONGEE HIYUNG CEPAK ONTOT KUKIE!! CAKIT ANGAT ONTOT NI HUWAAAAA!! ROCAK PERANAKKAN KUKIE!!! " jeritnya sambil membuat lakonan yang sangat tragis.
Jungkook menghentak-hentakkan kakinya diatas lantai seperti kanak-kanak.
Sambil Jungkook berlakon, ada senyuman sinis yang terukir dibibirnya. Yoongi menggulingkan matanya. Dia sudah lali dengan perangai syaitan Jungkook.
" Pakyu Jeon Jungkook. U r a piece of shit. " Yoongi memaki Jungkook dan pada masa yang sama, Abangtan yang lain kecuali Hoseok tiba diruangtamu.
" Ya Tuhan! Yoongi hyung! Tak baik tau maki orang! " marah Taehyung sambil mencekak pinggang.
" MIN YOONGI! Kau ni tak habis-habis nak buli Kook! Sedar lah diri tu dah tua! " marah Jin sambil datang memeluk Jungkook yang sedang menangis.
Yoongi menggulingkan matanya sekali lagi. Kemudian Namjoon datang ke arah Yoongi dan memeluk bahu Yoongi. " Sabar wei. Budak muda sekarang memang licik permainan dia. " ucap Namjoon separuh berbisik.
" Jin hyung ni tak perlu lah marah Yoongi hyung! Jungkook tu berlakon je! Rosak peranakkan konon! Ppuih! Saja je nak buat orang kena marah. " kata Jimin sambil men'flip'kan rambutnya.
" Eh jap Jimin jap. Sejak bila kau tak menyebelahi Kook ni? Bukan ke kau tergilakan Jungkook? Woooo Jimin dah insaf wooo! " soal Taehyung.
" Insaf kejadahnya! Suga tu kan ghei dia! Opkos ah dia nak menyebelahi Suga hyung! Buat apa Jimin tu nak kejar cinta tanpa berbalas Jungkook? Kahkahkah! " sampuk Hoseok yang baru muncul entah dari mana.
" YAHHHH HYUNG!!! " wajah Jimin mula memerah menahan malu.
" Yahh! Biadap kau kuda! " Yoongi menarik kolar baju Hoseok.
" Hoi hoi. Jangan lah beria sangat gaduhnya. " pesan Jin. Kejap lagi tak pasal-pasal gaduh betul haaaaaa! Siapa yang susah?
" Y-yoongi hyung! M-maafkan aku. " Hoseok sudah bertukar cuak.
Yoongi mendekatkan mukanya pada muka Hoseok. " Buat apa aku nak jadi ghei Jimin sedangkan aku boleh jadi ghei kau? " ucap Yoongi dengan senyuman sinis.
" EUW GUYS PLEASE LAH JANGAN NAK BERGHEI KAT SINI EUWWW AKU RASA MACAM NAK PIJAK JE KORANG SEMUA TAHU TAK?! " ucap Namjoon sambil menyerabaikan rambutnya.
" Eleh hyung. Macamlah aku tak tahu kau tu ghei Jin hyung. "
" JEON JUNGKOOK!!!!!!!!!!!!!! "
" Save your life!!!!!! Raksasa mengamuk!!!! "
🌚🌚🌚
" Sakitnya bontot aku wey. " adu Jungkook sambil memicit punggungnya.
Taehyung menggulingkan mata. " Siapa suruh mulut celupar sangat? Padan muka kau. " ejek Taehyung.
Sewaktu sesi pemusnahan tadi, Taehyung seorang je yang tidak dipukul. Al-maklumlah, Taeleh ni soleh orangnya. Tak suka nak mengutuk orang :)
YOU ARE READING
[C] Bangtan Ramadhan?! [ MALAY FANFICTION ]
Fanfiction" Sebagai anak yang soleh, kita mestilah berpuasa dibulan ramadhan. " " Kesabaran juga perlu ditingkatkan!! " ____________________________________ Started :- June 6, 2016 End :- July 16, 2016 Yang ingin mencuba, Popo a.k.a si HakakGojes ❤