xv.

956 123 30
                                    

Asta a fost cel mai minunat bal la care am fost vreodata.

Presupun, am fost doar la unul.

-Ce faci aici? mi-ai spus, apropiindu-te de mine. Toata lumea se distreaza, e o petrecere, tu ce-ai patit?

-Nimic. Si in plus, de ce ti-ar pasa? 

-De unde stii ca nu imi pasa? ai zis, ridicandu-mi barbia si fortandu-ma sa te privesc in ochi.

-Pentru ca stiu. Pentru ca nu iti pasa. Nu ti-a pasat niciodata, de ce asta s-ar schimba acum? Du-te, distreaza-te. 

-Nu vreau sa te las singura. 

-Te rog, inceteaza. Nu mai face asta. Nu esti asa. Nu iti pasa de mine, dar te inteleg. Cui i-ar pasa de mine?

-Nu mai spune asta. Nu mai fi trista. Zambeste. Iti sta bine cand zambesti.

-Asta daca vrei sa spargi obiectivul camerei.

M-ai privit, indepartandu-te putin. Te-ai strambat si ai facut un pas mai aproape, punandu-ti mana pe talia mea.

-Ce e cu imbracamintea asta? Nu te reprezinta.

-De unde stii? Poate asta sunt eu.

-Nu esti. De ce te schimbi? Esti perfecta asa cum esti.

-Cum poti sa stii asta daca nu ma cunosti? Cum poti sa stii asta daca ma ignori mereu? Cum poti sa spui asta, daca mereu ti-ai batut joc de cine eram? M-am schimbat, vrei sa mai faci misto?

-Poftim? Te-ai schimbat pentru ca faceam misto de tine? Uite, nu faceam asta cu intentie. Era doar un fel de aparare, am o reputatie de pastrat. Iarta-ma. Nu trebuie sa te schimbi. In special nu pentru mine. mi-ai zambit, privindu-ma in ochi. Cred ca ai mai spus ceva, dar eram total pierduta in irisii tai albastri. 

-Nu conteaza. Eu plec. Esti regele balului, ar trebui sa fii prezent la petrecere. 

-Vino cu mine. Distreaza-te. In seara asta.

-Cu asta pe mine? Nu am aer. Ma simt ca pe catalige cu pantofii astia. E groaznic.

Ai zambit larg, scanandu-ma din cap pana in picioare. M-ai prins de mana, tragandu-ma inapoi la bal. Te-am urmat tacuta, incercand sa nu lesin.

Cum te poti schimba atat de repede? 

De ce te-ai purtat asa cu mine?

Chiar ai vorbit serios? Iti pasa de mine? 

Te rog, nu ma lasa. 

Nu acum.

_______________________________________________________________

V-am facut fericiti? Sper ca da. Fericire. Fluturasi. Unicorni.

 Nu zic ca o sa dureze, asa ca bucurati-va de ea.

Shelter // completaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum