xviii.

919 125 19
                                    

Ieri, cand mama m-a intrebat daca baiatul cu care iesisem nu e acelasi cu tipul care isi batea joc de mine la scoala, n-am stiu ce sa-i raspund. Adica, nici eu nu stiu. 

Sunteti una si aceeasi persoana. 

Insa tu cel din parc si tu de la scoala sunteti atat de diferiti. 

M-am blocat complet. Si mi-am amintit fiecare zi in care ai ras de mine si de tot ce fac. 

Apoi mi-am amintit putinele momente dragute dintre noi.

Si in acele zile in care ajungeam acasa plangand, erai tu.

Iar in noaptea balului, cand te-ai purtat atat de grijuliu cu mine, erai altcineva.

Ai vreun geaman malefic si nu stiu eu?

Esti bipolar?

Ai alzheimer?

Sau esti doar tampit? 

Ma derutezi atat de tare. De fiecare data cand te vad, vreau sa o iau in directia opusa, insa ajung sa ma apropii de tine si sa fac ceva stupid. 

Inainte de cele "sapte minute in rai" din noaptea aia, ti-ai batut joc de mine, m-ai facut sa ma urasc mai tare decat inainte. Apoi, mi-ai zis ca sunt draguta si mi-ai zambit. Era un zambet sincer.

Inaintea balului, ai ras de tampeniile pe care le faceam din cauza ta. La petrecere, m-ai facut sa ma simt ca intr-un film siropos la care nu ma uit niciodata. Dar mi-a placut.

Esti ciudat. Si ma faci sa innebunesc cu schimbarile tale de comportament.

Esti o curva masculina. Te urasc tot mai mult cand te vad cu unele pe care nici nu vreau sa le numesc.

Esti nesimtit. Si ma faci sa plang ore intregi din cauza a ceea ce spui.

Dar esti si dragut. 

Si stii sa te porti cu mine cand vrei.

Stii sa ma faci sa rad. 

Si ma faci sa ma indragostesc de tine cu fiecare cuvant pe care il spui. Fiecare miscare de-a ta ma fascineaza. Cand razi, ma faci sa ma topesc. Cand ma fixezi cu ochii aia albastri ca oceanul, ma pierd complet. 

E atat de stupid. Sunt atat de disperata. 

Obsedata. 

Iremediabil indragostita de tine.

Dar tu n-o sa vezi niciodata asta. 

________________________________________________________________

Imi cam place capitolul asta.

Shelter // completaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum