Razele soarelui se rasfrangeau asupra...
Cam asa suna tema mea la romana, cand ai dat buzna in clasa ca un taran.
Am incercat, chiar am incercat sa nu imi ridic privirea din caiet, dar nu am putut. Ti-am auzit vocea si am inceput sa tremur.
M-am saturat sa tremur in preajma ta.
Si ai mai venit si cu prietenul meu preferat pe care l-as strange cu placere de gat, iar el avea o privire de Asa-i ca mori cand il vezi? Stiam eu ca il iubesti.
Ai inceput sa vorbesti cu profesoara, iar eu am inceput sa mananc. Iar.
Ar trebui sa renunt la obiceiul asta.
Stateam in prima banca, asa ca evident ma vedeai mancand ca o vaca.
Dar nu mi-a pasat.
Mancam, verificam twitter-ul si speram sa pleci odata, ca sa imi pot relua viata jalnica.
Dar n-ai facut-o.
I-ai spus profei ca faceti nu-stiu-ce la liceu si pot intarzia, asa ca aveai sa stai prin clasa.
Am inceput sa vad in ceata.
Cum colega mea idioata se imbolnavise exact atunci, profa ti-a zis sa stai in aceeasi banca cu mine.
Am incercat sa ripostez, dar cand mi-ai zambit, am cam uitat sa vorbesc.
Viata mea e un film prost.
Stiam deja ca universul ma uraste, dar si profa?
Si mi-ai zambit. Iar.
Restul orei am tremurat si m-am balbait ca o alcoolica.
Oricine m-ar fi vazut ar fi zis ca am fumat ceva.
Si ai inceput sa mazgalesti ceva pe banca cu un creion.
Mi-ai cerut o radiera, ca sa stergi desenul de pe banca, iar eu am scapat-o din mana.
Ai chicotit usor si te-ai aplecat sa o iei. La fel am facut si eu.
Si ne-am atins mainile.
M-am blocat.
Dar tu te-ai trezit sa iti retragi mana.
Am rosit si mi-am bagat capul in caiet.
Nu am mai spus nimic.
Si nici tu.M-am simtit atat de bine.
Chiar daca m-am facut de ras. Iar._______________________________
Nu stiu ce m-a apucat.
Dar sper ca v-am facut fericiti.Scuzati greselile. E scris pe telefon.
CITEȘTI
Shelter // completa
Fiksi Remaja-completa- ❝mi-ai zambit si am stiut că te voi iubi mereu.❞