De la bal nu am mai vorbit cu tine.
Nici nu te-am mai vazut.
Dar a fost minunat.
Ai stat aproape toata noaptea cu mine.
Ti-ai lasat balta prietenii care se sarutau cu sticlele de Jack si i-ai ignorat pe aia care incercau sa se procreeze prin colturile mai intunecate.
Ai stat cu mine.
M-ai fortat sa dansez.
M-ai facut sa rad.
Mi-ai spus ca iti place cand imi musc buza de jos.
Ai zis ca sunt draguta cand rosesc.
Si ti-ai cerut scuze pentru tot ce-ai facut in anii astia.
Am ras impreuna.
M-ai luat in brate si ai inceput sa alergi cu mine cand ti-am spus ca arat ca un cartof.
Ne-am contrazis toata noaptea.
Ai lasat-o balta pe regina balului pentru mine.
Partenera ta.
Fata aia frumoasa, cu ochi verzi, de pisica, sani ca ai Pamelei Anderson si un fund mai mare decat al lui J Lo.
Pentru mine, tipa cu cearcane imense, care nu isi face niciodata parul cu placa si nu poate incheia un sutien la spate.
Pentru mine, cea care poarta doar blugi decolorati, pulovere largi si tenisi.
Nu stiu daca ai facut asta doar pentru ca iti parea rau de tot ce mi-ai facut, sau pentru ca tu chiar tii oarecum la mine.
Dar nu-mi pasa.
M-ai facut cea mai fericita fata din lume.
_____________________________________________________________________
Da, asta e cam antepenultimul capitol. E cam prea siropos, nu credeti?
Stati linistiti, nu vor ajunge impreuna.
Ar fi scarbos. Si cam tras de par.
Dar nici n-o sa o las cu inima franta, prietena cu lamele.
Ma mai gandesc.
Poate fac un final semi-fericit.
CITEȘTI
Shelter // completa
Ficção Adolescente-completa- ❝mi-ai zambit si am stiut că te voi iubi mereu.❞