uh, oh, nu stiu ce sa zic.
Vreau sa va multumesc tuturor pentru ca ati citit si pentru ca m-ati ajutat.
Chiar daca nu ati lasat niciodata pareri sau altele, va multumesc pentru ca v-ati irosit cateva minute ca sa cititi chestia asta.
Nu stiu ce sa spun. Probabil sunt penibila, dar sunt inca intr-un fel de soc.
Nu inteleg ce se intampla. Va mai dura pana sa asimilez ideea ca am terminat cartea.
Vreau sa ii multumesc in mod special lui @LysuuLisa, pentru ca m-a sprijinit, mi-a ascultat toate ideile aberante si m-a indrumat mereu. Nu mi-a spus niciodata "nu", desi sunt sigura ca am stresat-o de multe ori. Si de asta o iubesc.
Ii datorez o mare parte din "succesul" acestei carti, daca pot spune asa, lui @xLittleDhampir, fiinta aia adorabila care m-a ajutat de fiecare data cand am avut nevoie si a fost mereu acolo pentru mine.
Capsunica mea, @LolaMikaelson, mi-a dat ideea geniala de a face o poveste dupa jurnal si pentru asta ii multumesc.
Si mai sunt multi altii, care m-au ajutat, mi-au dat sfaturi si m-au sprijinit la fiecare capitol.
M-am cam lungit cu toata chestia asta, stiu.
Daca ati pierdut timpul citind-o, va multumesc.
Si va iubesc pe toti, cititorii mei minunati.
SI OH ERA SA UIT. CRED CA O SA FAC O POVESTE DUPA CARTEA ASTA.
TRANSMISIUNE INCHEIATA, FIINTE MINUNATE.
CITEȘTI
Shelter // completa
Novela Juvenil-completa- ❝mi-ai zambit si am stiut că te voi iubi mereu.❞