vi.

1.1K 126 17
                                    

Stii ce zi e azi? Normal ca stii. E ziua ta de nastere.

Iar eu, ca o idioata ce da, sunt, m-am trezit sa-ti spun "La multi ani", pe facebook, ca asa-i la moda.

Dar nu ca orice om normal, pe wall, ca am primit notificare d-aia. Ti-am trimis un mesaj. 

Si m-a pus Necuratu' sa-ti spun si ca stiam dinainte cand e ziua ta, ca sa par mai obsedata decat sunt deja. 

E atat de penibil. 

Pun pariu ca mai mult de jumatate din iubitele tale nu au idee cand faci 15, dar eu, ca o hartuitoare cu diploma, stiu si la ce ora te-ai nascut.

Se poate asa ceva?

Pot fi mai penibila de atat? 

Da, pot. 

Am avut ideea geniala de a-ti spune ca tu nu mi-ai urat la multi ani. 

Logic. De ce ai sti tu cand e ziua mea? De ce? 

Fara motiv. Exact. Dar sunt o tampita. Nu judec prea des.

Am mai spus ca te urasc? Urasc totul la tine. 

Desi iti iubesc ochii, zambetul, parul, stilul, felul in care flirtezi.

Iubesc totul la tine. Dar te urasc.

Si nu stiu ce sa fac. 

Si e doar vina ta. 

Pentru ca nu ai putut sa-ti cumperi singur baloane, si asa te-am cunoscut.

Pentru ca n-ai putut sa pleci razand de mine, te-a pus cineva sa iti cer scuze. Si asa m-am indragostit de tine.

Te urasc.

_______________________________________________________________________

Partea asta mi se pare mai lunga. Oricum, are putina legatura cu capitolul anterior. Incepe sa-mi iasa chestia asta cu logica.

Shelter // completaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum