xx.

1.1K 128 35
                                    

Te-ai apropiat de mine, ferind cateva suvite rebele ce stateau pe frunte si mi-ai zambit. Mi-ai ridicat barbia cu doua degete si te-ai aplecat putin, acum simtindu-ti respiratia fierbinte pe obrazul meu.

-C-ce faci? am reusit sa te intreb, incercand sa ma indepartez. 

-Fug in Mexic, nu e evident? 

-Nu ma lua cu de-astea. Ce incerci sa faci? 

-Nimic. Doar taci si ia-te dupa mine. mi-ai spus, mangaindu-mi obrazul, apropiindu-te tot mai mult de mine. Mi-am muscat buza de jos, incepand sa tremur. Imi era frica, frica de ce urma sa se intample. 

Ti-ai lipit fruntea de a mea, inchizad putinul spatiu dintre noi. M-ai privit cateva secunde, unindu-ti apoi buzele de ale mele. Nu stiam ce sa fac, asa ca te-am urmat, incercand sa ascund lipsa totala de experienta. 

Sarutul s-a transformat dintr-unul inocent in ceva mult mai intim. Mi-ai muscat usor buza, facandu-ma sa scancesc. Voiam sa plec, voiam sa ma indepartez de tine, insa aveai un efect mult prea puternic asupra mea. 

Te-ai desprins destul de greu din sarut. Mi-am lasat capul in jos, rusinata. Nu stiam ce sa zic. Obrajii mei luasera foc, mainile imi tremurau, iar gatul imi era uscat. Parca uitasem sa vorbesc.

-Deci, sa inteleg ca ti-a placut? m-ai intrebat, chicotind. Mi-am ridicat privirea, intalnindu-ti irisii albastri. Nu am putut sa spun nimic, dar cred ca ti-ai dat seama ce simteam. Simteam totul. 

-Uite, nu vreau sa ma intelegi gresit, ai continuat, nu vreau sa iei asta prea in serios. Considera-l un fel de... adio. 

Cand am auzit cuvantul ala iesind din gura ta, cerul mi-a cazut in cap. Imi era atat de rusine. Voiam sa fug, sa fug si sa nu ma mai intorc. Niciodata.

-P-poftim?

-Iarta-ma, nu am vrut sa te ranesc, cel putin nu dupa ce am ajuns sa te cunosc. Eu nu tin la tine in felul ala, nu vreau sa iti faci sperante desarte. Probabil spun asta mult prea tarziu, insa... te rog, iarta-ma.

Plang incontinuu de atunci. Nimeni nu a reusit sa vorbeasca cu mine. Nimeni nu va reusi. 

Am crezut ca simti ceva pentru mine. Ceva, oricat de infim ar fi fost. 

Dar ti-ai batut joc de mine. 

Ai fost fals de la inceput. In sinea mea am stiut, dar mi-a fost frica sa recunosc. 

Era prea frumos ca sa fie adevarat. 

A fost doar un vis. Un vis din care nu voiam sa ma trezesc.

Boule.

______________________________________________________________

 am... am terminat. acum plang. nu pot sa cred ca am terminat o carte.

mai ales asta, la care tin atat de mult. nu vreau sa ma despart de personaje, nu vreau sa ma despart de carte. 

 va multumesc tuturor pentru ca ati citit, sa stiti ca va iubesc. pe toti.

Shelter // completaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum