- Nie- odmówiłam.- Nigdy nie zmienię swoich poglądów. Nigdy nie przyznam racji Sarumanowi. Przykro mi, ale nie zrobię tego. Inaczej nie byłabym Livien Tasartir, Czarną Czarodziejką Amanu.
Elrond milczał przez chwilę, a później roześmiał się serdecznie.
- Właśnie na taką odpowiedź liczyłem. Jesteś potężna, odważna, uparta i zawsze podążasz własną drogą. Ja chcę mieć przyjaciółkę w tobie, Livien, a nie w pokornej wojowniczce, która jest gotowa na przyznanie się do bycia gorszą.
- A więc przyjaźń?
- Przyjaźń- przytuliliśmy się mocno.
- Wiesz, że odeszli?- spytał po chwili.
- Tak, wiem. Dogonię ich niedługo- odpowiedziałam.- Dobranoc, Elrondzie.
- Dobranoc, Livien.
Wróciłam do sypialni, gdzie zastałam kilka listów. Pierwszy był od Thorina, drugi od Balina, trzeci od Kilego, a czwarty od Lady Galadriel. Po kolei je otworzyłam.Droga Livien!
Razem z Kompanią ruszyliśmy dalej. Liczymy na Twoje przybycie, ale zrozumiemy, jeśli zostaniesz w Rivendell.
Thorin i KompaniaNaprawdę myślą, że ich zostawię?
Lady Livien!
Pozdrawiam Cię, Przyjaciółko. Mam taką samą nadzieję, jak reszta Kompanii, lecz ja proszę, abyś do nas dołączyła. Dlaczego? Obawiam się, iż Thorin zachoruje na Smoczą Chorobę, i tylko stary przyjaciel będzie mógł Mu pomóc.
BalinCzy Balin napisał, że jestem "stara"?
Liv,
Dogoń nas prędko.
Twój KiliKili napisał jedno zdanie, a i tak dodał mi otuchy.
Livien!
Pamiętaj, kim jesteś!
GaladrielaKim jestem?
Czarną Czarodziejką!
CZYTASZ
Livien
FanfictionLivien, stara znajoma Thorina, przyłącza się do kompanii Dębowej Tarczy. Co z tego wyniknie? Pierwsza część przygód Livien