5. rész

6K 336 6
                                    

Aaron azonnal utánam kapott.

- Aú.- jajdultam fel fájdalmasan.- A seggem. Ki volt az a barom?

- Az ott.- mutatott Hunter egyenesen egy hatalmas tömegbe.

- Ezzel most ki vagyok segítve.- fújtam ki, az addig bent tartott levegőt.

- Tudom.- vigyorgott Hunter, majd hátipaciban felkapott a hátára és úgy vitt végig a belvároson.

Nem találtam meg azt a nagyon okos embert, aki fellökött, bele kellett nyugodnom, hogy irtóra fáj még mindig a hátsóm, viszont kihisztiztem magamnak egy minimum két méteres rózsaszín unikornist - éljenek az érett tizenévesek -, amit Cameron megvett nekem - nem vagyok ingyenélő, távol álljon tőlem - .

Délben visszamentünk a hotelbe ebédelni.

Gazdagabb lettem egy óriási kék folttal, a seggemen, amit Jacob nagyon meg akart nézni, de természetesen nem engedtem meg neki. Hülye leszek..

Ebéd után startolt a "pihenés képpen nyomkodjuk agyon a telefonunkat és csináljunk kétmillió Musical.ly-t, meg ugyanennyi selfie-t" program.

Igen, mindenki élt a lehetőséggel, hogy felnyomja Instagramra, meg Snapchatre, a "Magcon 2. nap" képeket.

Én is így tettem. Éljenek a sok élettel rendelkező, nagyon érett fiatalok.

A szobában tartózkodó összes fiú kért velem egy képet, teljesítettem a kérésüket.

Háromkor ismét összeszedelőzködtünk, most Blake és Hunter vesztek össze fürdőn, én viszont felkaptam a választott szettem és magamra csuktam a fürdőajtót.

Mikor öt perc után kiléptem a helyiségből, még mindig meredten bámultak.

- Ezzel most megoldottad a helyzetünket?- vonta fel a szemöldökét Blake.

- Nem, de a sajátomét igen.- megvontam a vállam és felrángattam magamra a bordó Vansem.

Még végre a fiúk is készen lettek, indulhattunk.

- Te Kate.- szólt hátra kocsiban Cameron.

- Mondd!

- Nem akarsz fodrászatot nyitni?

- Miért?

- Mert ilyen hajat akarunk.- nyomta a kezembe az Iphone-ját.

- Oké. De előre szólok, nyugodtan kell ülnötök.

- Ez elég nehéz lesz.- szisszent fel Hunter.

- Megértelek.- veregetem meg a vállát.

Odaértünk, szereztem vagy tízezer kis szilikon hajgumit, befontam az összes fiú haját, majd csináltunk egy csoportképet.

- És az én hajam ki fonja be?- biggyesztettem le az ajkaimat.

- Befonjalak?- biggyesztette le Taylor.

- Hülye.- sütöttem le a szemem nevetve.

- Nem akarom elrontani az idilli pillanatotokat - kezdte Cameron nevetve.- De lassan fel kéne vonulnunk a színpadra.

- Menjetek, érezzétek magatokat jól!- búcsúztam tőlük.

Ismét Hunter ment fel utolsónak, de most ő fordult hátra hozzám.

- Vigyázz magadra.

- Érezd jól magad!- akartam puszit adni, de ezzel egy időben, ő is erre készült, ennek a vége az lett, hogy megcsókolt.

Hunter Rowland megcsókolt...

Szomszédok  // Hunter Rowland and Magcon Fanfiction // [Befejezett]Where stories live. Discover now