24. rész

4.3K 230 1
                                    

Cammel költözünk..

Ez természetesen nem csak a házban, hanem a lelkemben is nagy felfordulást okozott. Nem csak anya itt hagyása miatt, hanem csak úgy, az egész. Új környezet, meg minden, de csak megszokom.

Dobozok hegye mindenhol, minden cuccunk csak a költöztető kocsira vár.
Összesen háromnegyed óra az út Chinotól, Los Angelesig, szóval nem is olyan sok.

Bedobáltuk a csomagjainkat a költöztető kocsiba, hosszasan búcsúzkodtunk anyától, akihez most odaköltözik Sierra, a nővérem. Beszáltunk Cameron kocsijába, majd lassan elhagytuk a házunkat, az utcánkat, Chinot, majd teljesen más környék következett.

Cameron közben bejelentte nekünk, hogy Corinnal elváltak útjaik - kár, nagyon bírtam a lányt-.

Aludtam negyed órát az út alatt, de Beccával mindketten be voltunk zsongva, szóval szinte egész úton dübörgött a zene, és a "két kicsi Dallas" végig kornyikálta az utat.

Cam természetesen agybajt kapott tőlünk és már avval fenyegetőzött, hogy kiugrik a kocsiból, de meg voltunk győződve, hogy úgysem teszi meg, szóval hiába erőlködött az elhalgattatásunkkal, nem jött össze neki.

Mikor az autópálya már jelezte Los Angelest, gyorsan lőttem egy fotót, ami Instán landolt. Nagyon elcseszett generációba születtem. Ez van.

Nagyjából háromnegyed órát kavarogtunk a városban, mire megtaláltuk a magas emeletes házat, de boldogan nyújtottam ki a végtagjaimat a hosszú út után.

A költöztetők felvitték a cuccainkat a lakásba, ami meglepően nagy volt.
Fürdő, három hálószoba, konyha, nappali, étkező és ezek mind szürke, fekete és fehér színekben pompáztak.
Csak Becca és az én szobám volt más színű.

Ledobtam a táskám és azonnal neki láttam a ruháim elpakolásához. Cam párszor bekukkantott hozzám, de senki sem zavart.

Készen voltam a pakolással, kimentem a konyhába, hogy nézzek valami vacsit, de rá kellett jönnöm egy árva paradicsom nincs benne.

- Cam, fogd a kocsit, megyünk vásárolni.

- Mi?- csoszogott ki a folyosóról.

Megmutattam neki az üres hűtőt, mire már rajta is volt a cipője. Én is gyorsan átöltöztem, mert nem igazán volt kedvem macinaciba és pizsipólóban bevásárolni menni.

Gyorsan felkaptam a legfelső ruhákat a polcról és már készen is voltam.

Bezártam magam mögött az ajtót, majd Beccáék után siettem.

- Na, mit akarunk venni?- kérdezte Cameron.

- Kaját. Sok kaját.

- Tehát fel akarjuk tölteni a hűtőt?- fordult felém.

- Pontosan.- bólintottam.

Nem túlzok, felvásároltuk a fél bevásárlóközpontot.

Otthon Beccel mindent bepakoltunk a hűtőbe, majd gyorsan megkajáltunk és mindenki elvonult aludni.

Hosszú volt a nap, mindenki hulla volt, én is, szóval egy nagy zuhany után bedőltem az ágyba és elaludtam.

Helló emberek!

Itt lennék, és most már tényleg mindjárt vége a történetnek, de jön a második évad, nem kell izgulni.

Csillagozzatok, kommenteljetek bátran, nagyon örülök nekik és mindig igyekszem válaszolni.

Nagy puszi

Mrs. Rowland

Szomszédok  // Hunter Rowland and Magcon Fanfiction // [Befejezett]Where stories live. Discover now