- Becca, tényleg?- meredtem még mindig magam elé.
- Tényleg.- mondta egyszerűen.
- Ó a francba. A rohadt életbe!- szitkozódtam.
Becca csendben hallgatott. Nem szólt semmit, tudta, hogy most nem jó ha megszólal.
A koncert után szóltunk Cameronnak, hogy visszatazizunk a hotelhoz. Beszélgettünk, meg persze néhányszor el is pityeredtem, mikor Hunterről volt szó, de összességében, nagyon jól voltam. Azt hittem, hogy jól vagyok.
Mikor a fiúk hazaértek, mi már lefeküdtünk, de mivel pár perccel ezelőtt voltam vécén, nem aludtam vissza. Mindenki szuszogott a szobában, de valaki még ébren volt.Felültem az ágyban. Hunter ült az ágyában, hátát az ágytámlához döntve.
- Nem alszol.- suttogtam.
- Szerinted tudok aludni?- tudtam, hogy fel vonja a szemöldökét. Elmosolyodtam ezen. Ismertem minden mozdulatát, mire hogy reagál..
Ismertem. Jobban, mint magam.- Én sem.- ismertem be. Az eszem folyton rajta járt. Mit mondott, mit tett.
- Tudom, de próbálj meg.
Engedelmesen visszafeküdtem az ágyba, és hamar el is nyomott az álom.
***
Reggel hatkor már mindenki nagyban pakolt. Készen voltunk egy újabb utazásra. Már szerintem mindenre készen voltunk.
Fáradtan vonszoltam magam után a bőröndjeimet a reptéren. Becca mellettem ugyan így nézett ki, fáradtan, álmosan.
Mikor felszálltunk, azonnal becsuktam a szemem és elaludtam. Nem volt kiért ébren tartani magam. Nem számítottam neki.
Mikor felkeltem már be voltam kötve. Leszállunk.
***
Nagyon el voltam fáradva, csak aludni akartam, de természetesen miért is csinálhatnám azt amit akarok?
A hotelben ebédeltünk, aztán azonnal mentünk is helyszínre. Szétuntam a fejem, nem tudtam magammal mit kezdeni. Becca sem tudta elűzni az unalmat, pedig valami nagyon fontosat mondott. És én ismét nem figyeltem rá. Hát rosszul tettem.
- Hallod?- bökdösött Becca.- Nem hiszem el, hogy Jacobnak nincs barátnője.
- Mi?- kaptam fel a fejem.
- Mi mi?- értetlenkedett Becc.
- Mi van Jacobbal?
- Erről beszélek neked fél órája. Ne mondd, hogy nem figyeltél.
- Bocsi, csak fáradt vagyok.- kértem elnézést.- Mondd.
- Mi van veled?- hagyta a Jacob témát.
- Hiányzik.- mondtam halkan.
- Tudom.
És tényleg hiányzott. Miatta unatkoztam, miatta nem tudtam magammal semmit sem kezdeni.
- És veled akkor mi van?
- Hát - kezdte.- azt hiszem szerelmes vagyok.- mondta.
- Ez szuper.- lelkesedtem be.
- Tényleg?
- Tényleg.- erősítettem meg.
Ezután mosolyogva bámultam Becca vigyorgó fejét. Legalább ő legyen boldog. Az egész napot Cameronék próbájának bámulásával töltöttük, ami valljuk be, egyáltalán nem volt érdekes.
- Hazamehettek, ha akartok.- ugrott le a színpadról Cameron.
- Jó.- mondtam határozottan és azonnal felkeltem.
- Gyere.- vonszoltam Beccát.
Én már kint toporogtam a taxira várva, de Becca még sehol sem volt. A taxi megérkezett, ezzel egyidőben Becc is, Jacob (?)kezét fogva. Felvontam a szemöldököm, nem értem mi folyik itt.
Jacob megpuszilta Beccát, majd visszament az ajtón.Vigyorogva ült be mellém az ikrem. Bemondtam a taxisnak a címet, majd értetlenül meredtem Beccre.
- Nem akarsz mesélni?- vontam kérdőre.
- Hát...- Becca szájából csak úgy folytak a szavak, mondatról mondatra lett érdekesebb a történet.
Jacob visszahúzta az ajtóból és megcsókolta. Becca persze azonnal visszacsókolt nem foglalkozva az őket bámuló emberekkel.
Aztán Jacob megkérdezte, hogy lesz-e a barátnője, Becc pedig természetesen igent mondott.Igazi love story. De tényleg. Többet vártam Jacobtól az igazat megvallva.. De ha így, akkor így.
Kifizettem a taxit, majd fent a hotelszobában fáradtan omlottam az ágyba.Becca természetellenesen boldog volt.
Egszerűen gyomorforgató látvány volt ilyen boldognak látni. Sosem láttam még ilyennek, de őszintén örülök a boldogságának.
Mint egy igazi testvér...
YOU ARE READING
Szomszédok // Hunter Rowland and Magcon Fanfiction // [Befejezett]
FanfictionEgy utca, két ház, két erkély, két ember, meg egy Magcon. Összegezve, igen boldog, bolond és csodával teli élet.. #7 in Fanfiction- 2017.01.21