Az egész napot lent töltöttük a nagyteremben, a fiúk szét hülyéskedték magukat, nem tudom, hogy lehetnek ekkora barmok.. Becca idióta kérdésekkel bombázta szerencsétlen Corint, aki, mint kiderült, végtelen türelemmel rendelkezik, mert teljes nyugodtsággal válaszolt olyan kérdésekre, mint például " Szereted az unikornisokat?", vagy, hogy " Mit gondolsz a világbékéről?".
Mikor négy óra felé gyülekezni kezdtek az emberek, a bejáratnál, Corin és Becca társaságában gyorsan felmentünk a szobába átöltözni, mivel Becc elkezdett hisztizni, hogy nem láthatják ilyen otthoni öltözetben. Mi Corinnal felvont szemöldökkel néztük a hisztijét, de aztán rászántuk magunkat, mivel az egész szekrényünket bepakoltam, szóval.. Valami megmagyarázhatatlan okból, mindhármunknak, van egy ugyanolyan dzsekije, így össze öltözhettünk.
Elképzeltem ahogy bevonulunk a terembe, megáll a levegő, lassított felvétel, füst, fények.. Jah, persze!
- Hallod, Hunter, most melyik az én nőm?- kiabálta oda Jacob Hunternek. Nah, most találgassatok!
- Nem tudom, az a helyzet.- vont vállat a barátom.
- Még jó, hogy az enyém hat évvel idősebb nálatok.- ölelte át Cameron, Corin derekát.
- Igaz, igaz.- nevettem fel.
- Ő lesz az enyém.- kelt fel Jacob, majd megölelt. Nem sok volt vissza egy nagy röhögőgörcs kezdetéig, de sikeresen visszatartottam. Becca arcán ott bújkált a a mosoly, de ő is lenyelte.
- Tévedtél.-súgtam oda Jacobnak, aki hitetlenkedve nézett rám, majd a barátnőjére, aki fetrengett a röhögéstől.
- Na, jól van, mentek ti a francba.- nevetett fel Jacob, majd a fiúk társaságában bementek a backstage-be.
- Most megsértődött?- nézett könnyeit törölgetve Becc.
- Dehogy.- segítettem fel a földről.
A koncert után a fiúk elmentek fényképezkedni, mi meg a lányokkal leültünk a színpad szélére.
- Gyere!- kiáltott oda nekem Hunter, mikor nem volt nála senki sem fényképezkedni. Odasétáltam hozzá.
Mint kiderült, képet akart velem csinálni, ami nagyon jól sikerült.
A végén Hunter és az én Instámon is landolt.Fáradtan vonszoltam magam a fürdőbe, hogy gyorsan megzuhanyozzak és mehessek is Hunter mellé aludni.
- Kész vagy már?- nyafogott Cam az ajtóban.
- Ja.- léptem ki pizsiben az ajtón, majd beugrottam Hunter mellé az ágyba.
- Aú! Eltörted a bordám!- nyavajgott.
- Férfi vagy, légy erős.- paskoltam meg a hátát, mire elkapta a derekam és lelökött az ágyról.
- Ott maradsz.
Lehúztam magamnak a takaróm, meg a párnám és megpróbáltam elaludni.
A szobában már mindenki aludt, csak én nem.- Gyere vissza.- suttogta valaki.
- Te száműztél.- duzzogtam.
- Kicsim, szeretlek, gyere vissza.- kérlelt Hunter.
Lemászott az ágyról, felkapott az ölébe és leült velem az ágy szélére.
- Mi van?- suttogtam lebittyesztett szájjal.
- Szeretlek, tudod? Csak viccelni akartam.- puszilta meg a nyakam.
- De ez nem volt jó vicc.- suttogtam, nehogy felkeltsem a békésen alvó Jacobot és Beccát, Corint és Camet, majd végül rápillantottam Blake-re és Johnnyra.
És akkor, ott éjfélkor, Hunter Rowland ölében jöttem rá, hogy ha akartam volna, se találhattam volna magamnak jobb családot. Igaz, hogy megkeserítik a napjaimat, de én sem hagyom őket normálisan élni.
Rápillantottam az engem fürkésző Hunterre.
- Szeretlek Hunter Rowland!- súgtam oda neki, majd megcsókoltam.
Hali emberek!
Nagy bocsánat a rövidke részért, de ennyi tellett ma tőlem..
Bocsi, de amint tudok írom a követlezőt.
Pusszancs❤💗💋
ESTÁS LEYENDO
Szomszédok // Hunter Rowland and Magcon Fanfiction // [Befejezett]
FanficEgy utca, két ház, két erkély, két ember, meg egy Magcon. Összegezve, igen boldog, bolond és csodával teli élet.. #7 in Fanfiction- 2017.01.21