11. rész

5.7K 315 3
                                    

Azt hittük, hogy a fiúk hulla fáradtan fognak haza jönni, de meglepetésünkre, azt találták ki, hogy menjünk le medencézni. Nem zavarta őket, hogy fél tizenegy volt, ők fürdeni akartak, így hát fürödtünk. Természetesen nem maradhatott el a bikini sem.

Nem kell mondanom, hogy Becca azonnal szemet vetett a fehér, szokatlan formájú bikinimrede az övé sem volt piskóta tizenötéves létére. Nem kell mondanom, hogy Jacob egyszerűen nem tudott mit kezdeni az ikrem látványával, amit én csak mosolyogva figyeltem.

- Szépek együtt.- állt meg mellettem valaki. Hunter volt az. Na most mi is van?

- Mi van? Hozzám szólsz?- vontam fel a szemöldököm.

- Miért ne? Attól, hogy nem akarok járni veled, lehetünk barátok.- jelentette ki, mire én sóhajtottam egy aprót, de nem tudtam mit mondani.

- Tudod Hunter, darabokra törted a szívem (Halott Pénz pls. szerk 😂) azzal, hogy nem akarsz megbántani.- mondtam. El akartam neki mondani, hogy mi is van velem valójában.- Boldog akarok lenni, de veled. Csak veled.- magam elé néztem, mert tudtam, ha ránézek azonnal elbőgöm magam.- Szarok rá ha megbántasz, nem érdekel, de most így cseszel el a legjobban mindent.- vágtam oda neki, majd beszálltam a liftbe.

Már mindenki lent hülyéskedett a vízben. Ledobtam a papucsom és rohanni kezdtem a medence felé.

- Segges-picsás! (😂😂 szerk.)- ordítottam el magam és seggest ugrottam a vízbe. Hajam csurom vizes lett, majd holnap megmosom.

- Gyönyörű ugrás volt!- tapsoltak mind a fiúk, plusz Becca.

Rengeteget hülyéskedtünk, kakasviadalt játszottunk. Természetesen a Cameron+Kate páros levert mindenkit, senki még csak a nyomunkba sem ért. Negyed egykor indultunk fel a szobába, ekkor viszont már tényleg mindenki nagyon-nagyon álmos volt.

Egyedül aludtam, mert Becc átköltözött alduni Jacobhoz. Hajam még mindig vizes volt, de mielőtt ágyba bújtam, lefürödtem, hogy ne legyek tiszta klór. Bebújtam az ágyba és aludni készültem, de megakadályoztak benne. Valaki, fogta magát és befeküdt mellém. Felvontan a szemöldököm, de nem fordultam hátra.

- Szervusz hugi.- bökött oldalba Cameron.

- Te?- fordultam meg azonnal.

- Olyan magányosnak tűntél.- Elnevettem magam.

- Hogy lehet valaki magányos alvás közben?

- Csak. De most alaudj, mert holnap megyünk tovább. Becsuktam a szemem.

Holnap megyünk tovább.
Egy új nap Hunter nélkül.
Már Beccának is ott van Jacob.
Egyedül vagyok.

Szomszédok  // Hunter Rowland and Magcon Fanfiction // [Befejezett]Where stories live. Discover now