'Eef? Waar ben je?' Hoor ik Wolfs vragen. 'Zolder' roep ik naar beneden. Zuchtend kijk ik naar de doos die voor me staat. Waarom krijg ik dat rotding niet verplaatst? Ik doe weer een poging om het ding te verplaatsen, wat weer mislukt. 'Lukt het?' Hoor ik achter me, met een ruk draai ik me om en kijk recht in de prachtige blauwe ogen van Wolfs. 'Niet echt' glimlach ik. Grijnzend kijkt hij me aan, waardoor een diepe zucht over mijn lippen rolt. 'Best' antwoord ik nukkig 'allerliefste Wolfs zou je me alsjeblieft willen helpen om die doos te verplaatsen?' 'Maar natuurlijk allerliefste Eva' grijnst hij waarna hij een kus op mijn wang drukt. Ik voel mijn wangen rood worden en kijk snel een andere kant op. 'Waar moet die heen?' Vraagt hij 'daar' wijs ik naar de hoek. 'Wat ben je eigenlijk aan het doen?' 'Gewoon, wat opruimen' haal ik mijn schouders op. 'Oké' haalt hij zijn schouders op, waarna hij de doos oppakt alsof het niks weegt en dan op de goede plaats zet. Met open mond staar ik hem aan 'hoe? Hé?' stamel ik verbaasd 'spieren, Eef, spieren' grijnst hij. Ik rol met mijn ogen en geef hem een speels tik ik op zijn borst 'schiet je op? We gaan zo' strijkt hij over mijn arm, waarna hij de trap afloopt. Beduusd staar ik hem na, wat doet die man toch met me?
Even een kort verhaaltje. Ik zal niet zoveel op wattpad zitten de komende 2 weken want ik ben op vakantie en heb geen internet, bij de buren wel dus daar zal ik t meest komen denk ik😂😂