Ja... Ik ben nog steeds niet echt tevreden over dit deeltje, ik had er nog wat in willen verwerken maar ik weet niet meer wat....😅
Anyway veel leesplezier😉Eva
Uitgeslapen wordt ik die ochtend om 07.00 u wakker. Dan bedenk ik mij dat het vandaag 1 april is, en een grote grijns verschijnt op mijn gezicht. Snel kleed ik mij aan en loop naar beneden. Ik pak het witte tasje van achter het aanrecht, doe mijn lerenjasje aan en loop naar buiten. Als ik bij Wolfs' auto ben aangekomen, haal ik de post-its uit het tasje. Grijnzend bekleed ik de auto met de verschillende kleuren papiertjes. Als ik klaar ben ga ik weer naar binnen en pak de laatste spullen uit het tasje. Stilletjes loop ik naar boven en voorzichtig open ik zijn slaapkamerdeur. Ik kijk even om het hoekje en zie dat Wolfs nog vredig ligt te slapen. Grijnzend loop ik zachtjes zijn kamer binnen. Ik haal de slagroomspuitbus tevoorschijn en spuit een grote toef in zijn hand. Terwijl ik zachtjes grinnik, kietel ik met een veer onder zijn neus. Verschrikt wordt hij wakker en gaat met zijn hand over zijn gezicht, waardoor die onder de slagroom zit. Huilend van het lachen lig ik op de grond, terwijl hij mij met een chagrijnige kop mij aankijkt waardoor ik nog harder moet lachen. '1 april' hik ik van het lachen. 'Ik krijg je nog wel terug' bromt hij chagrijnig en loopt dan naar de badkamer.
Wanneer hij weer de kamer in komt lopen, zit ik met mijn rug naar hem toe. Alleen had ik dat beter niet kunnen doen, want niet veel later voel ik iets ijskouds mijn shirt in glijden. Van schrik slaak ik een gil en spring op. 'Nou Wolfs' trek ik een pruillipje. 'Ja, je kreeg het nog terug' steekt hij plagerig zijn tong uit. 'Dan heb je het andere nog niet gezien' grijns ik. Verward kijkt hij mij aan, waarna ik hem mee naar beneden neem en zijn auto laat zien. 'Nee! Mijn auto!' Roept hij verschrikt uit, waardoor ik in lachen uitbarst. 'Die krijg je terug Van Dongen!' Kijkt hij mij dreigend aan, waarna ik er snel vandoor ga. 'Ja ren maar weg' roept hij mij lachend na. Waardoor ik nog harder moet lachen, ik let even niet op en struikel over de traptreden. Hikkend van het lachen ga ik op de grond liggen. Wolfs ziet blijkbaar zijn kans schoon en loopt mij achterna. Lachend probeer ik weg te komen, maar dat lukt niet echt. 'Nu heb ik je' slaat hij zijn armen om mijn middel. 'Wat wou je doen dan?' Grijns ik 'hmm misschien dit' tilt hij mij op en legt mij over zijn schouder. 'Wolfs laat me los' lach ik 'nee' krijg ik als antwoord. Waarna hij mij op zijn bed gooit en zijn kussen pakt. Een lampje begint te branden en ik heb meteen door wat hij van plan is. Snel pak ik het andere kussen, waarna een kussengevecht ontstaat.
Niet veel later laat ik mij lachend op zijn bed vallen. Lachend begint hij mij te kietelen. 'Nee Wolfs stop!' Roep ik lachend. 'Oh ja? Wat wou je er tegen doen dan?' Brengt hij zijn gezicht dichtbij die van mij. Mijn adem stokt in mijn keel, en even verdrink ik in zijn ogen. Dan besluit ik om het gewoon te doen. Ik zet mijn gedachten op nul en druk mijn lippen op die van hem. Even blijft een reactie van zijn kant uit, maar dan kust hij mij terug. Genietend sluit ik mijn ogen en woel door zijn haar.
'Ik hou van je, Eef' murmelt Wolfs tegen mijn lippen aan.
'Ik hou ook van jou Flo' fluister ik na een korte stilte. Waardoor een pretlichtje in zijn ogen ontstaat. Dat ene pretlichtje wat ik al heel lang niet meer heb gezien.
'Allerliefste Eva' pakt hij mijn handen vast, terwijl hij zijn keel schraapt. 'Wil je mij de aller gelukkigste man op aarde maken, door mijn vriendin te worden?' Kijkt hij mij hoopvol aan. 'Natuurlijk idioot' glimlach ik en druk een kus op zijn lippen.