ARTON

275 27 3
                                    


Gina rörde sig sakta emot mig med ett snett leende.

"Du lämnade mig bara där på flygplanet ju. Så nu ska du få betala igen" hon drog sitt finger över mitt t-shirt beklädda bröst.

"Nej Gina, snälla. Jag vill inte" kved jag då hon började knäppa upp mina jeans.

"Vadå? Är jag inte tillräckligt bra för sig eller? Men Oscar är?" Sade hon kaxigt och korsade sina armar över sitt bröst.

"Ja du har helt rätt. Du är inte tillräckligt bra för mig, för jag tänder inte på dig. Inte på någon tjej alls faktist. Jag är bög Gina och Oscar är helt perfekt för mig. Så lämna mitt jävla liv, för jag vill inte ha dig eller någon utav dina äckliga vänner involverade i det. Så gå!" Sade jag argt, jag hade knutigt mina händer så hårt att knogarna vitnade.

"Felix?" En klen röst uttalade mitt namn och jag vände mig om, "Oscar, det var inte meningen" sade jag. Han fick ett snett leende på läpparna och höll ut sina armar, jag sprang in i hans famn och kramade hårt om honom.

"Shh, Felix det är okej. Vi löser detta" sade han mjukt när jag började dra kraftigt efter luft och mina tårar blötte ner hans axel.

"Euw, detta ska alla få reda på" hördes Ginas röst säga innan hon lämnade toaletten.

"Oscar..vad kommer hända nu?" Frågade jag med ojämna andetag.

"Inget kommer hända Felix, du och jag kommer ta oss igenom detta tillsammans. Ingen ska trycka ner oss bara för att vi älskar varandra." Sade han, jag höjde min blick och kollade på han, "älskar du mig?" Frågade jag och han nickade.

"Såklart jag gör" han smekte sin hand över min kind och log mjukt emot mig.

"Jag älskar dig med Oscar" sade jag, jag pressade mina läppar emot hans och vi förstörde den genom att le.

"Kom vi går hem i stället, vi kommer tillbaka hit imorgon" han tog min hand och vi gick samma väg tillbaka som vi kom ifrån.

Väl på hotellrummet hade Oscar fyllt upp ett bad med massor av bubblor och tända ljus, han hade satt på ett album med alla Ed Sheerans låtar.

"Oscar. Vart ser du oss om två år?" Frågade jag och han hummade lite. Han satt bakom mig och pillade med mina fingrar.

"Jag ser mig som en fri själ som har börjat jobbat förhoppningsvis med musik, jag skulle bo i en lägenhet med killen jag älskar, och varje dag när jag kommer hem från jobbet sitter han hemma i soffan och gör sina examens uppgifter för han kommer ta studenten då. Och jag kan varje dag se ringen på hans vänstra ringfinger och försäkra mig om att en dag kommer det finnas en riktigt ring där. Jag kommer kyssa han varje gång jag lämna och kommer hem från jobbet. Och i smyg kommer jag ha planerat en studentfest med alla våra vänner. Och då skulle jag i för alla slå mig ner på ett knä och ta fram en ask och fråga om han vill bli min make och leva ihop med mig i resten av sitt liv och vilja bilda familj." Han hade gosat in sitt ansikte emot min hals och lämnade några kyssar här och var. När han berättade allt detta blev jag väldigt berörd.

"Den kille måste vara väldigt lyckligt lottad" sade jag, han hummade och kollade på mig.

"Det är han" sade han och kysste mig mjukt, jag lade min hand på hans kind och vände mig om i badkaret. Jag satte mig gränsle över han för att visa att jag inte vara vill ha en kyss utan mer. Han fnissade och tryckte mig närmre honom, jag smög ner min ena hand till hans penis och smekte den. Ett stön lämnade Oscars läppar vilket fick mig att gå igång. Jag pressade mina läppar emot hans hals och lämnade mörka fläckar över den. Utan att tänka mig för -för så kåt jag var- så sjunker jag ner över hans längd.

"Oh fuck...Felix" stönade han chockat och lade sina händer på mina höfter. Jag mötte hans blick och han log, vi pressade ihop våra läppar igen och denna gång var det en mjuk och kärleksfull kyss. Oscar rörde sig sakta i mig -delvis på grund av vattnets motstånd och för att behålla denna kärleksfulla stund-.

What did i just write?! Haha jag orkar inte, aja Felix jag har ett citat till dig.

Tugga svälj trevlig helg :)


- Cattis


Just Snapchat ⏭  FoscarWhere stories live. Discover now