Part 1

109 5 2
                                    

Když začala třetí světová válka, lidi vymysleli mnohem ničivější zbraně než byli dřív. Ze Země se stalo jedno velké krvavé bojiště. Jakmile začínalo jít do tuhého, vypustili se jaderné bomby. Bylo jich tolik že to za chvíli zničilo skoro celou zemi, bez plynové masky jste neměli šanci přežít. Asi po sedmi letech to vypadalo že to skončí, ale jeden stát vypustil takovou bombu až z poloviny planety udělala peklo. Všude jen prach a na místech kde to nebylo tak zničené jste se mohli koupat v krvi mrtvých. Nikomu bych nepřál aby to viděl, prach, krev, těla. To jedině bylo k nalezení. Na světě zbylo už asi jen pár tisíc lidí a ještě míň zvířat. Ti kteří byli hajzlové vetšinou přežili, ale ti dobří přišli o všechno. Já jsem Jack, je mi 21 let a na zbytku Země přežívám se svojí partou asi deset měsíců. Já, Darko, Jimmi a jejich holky Sarah a Viktorie. Jsou to sestry, ale často se hádají. A s Jimmim jsme jako bráchové, známe se od mala. Darka a holky jsme potkali až na střední. nepatřili jsme mezi nejoblíbenější, ale naše parta byla nejlepší na škole. Drželi jsme spolu ať se jednalo o cokoliv.

Jednou když jsme šli pro nějaké jídlo, tak jsme potkali deset lidí od Skagů. Jsou to svým způsobem ti kteří někoho najdou, okradou, znásilněj a zabijou. Maj taky dost zbraní , ale my měli jen jednu pistoli se čtyřma kulkama a tři baseballové pálky. Kdybychom se na ně vrhli, všechny by nás postříleli. Museli jsme se skrýt. Vždycky tudy projížděli, ale teď jako naschvál zastavili a šli se porozhlídnout kolem. V jejich autě byli nějací lidé, ale my radši zůstali schovaní. Po pár minutách se jeden z jejich zajatců pokusil utéct, ale viděli ho a hned ho zabili, pak ho pověsili. Když to udělali tak odjeli, naštěstí nic nevzali. Šli jsme tam. Jimmi a já jsme se šli kouknout do rozpadlé budovy u cesty. Ostatní hlídali. Za chvíli jsme vyšli a jediné co jsme našli byli dvě prazdné plechovky od coly. Museli jsme tedy blíž k městu.

V půlce cesty Darko říká "Hele já bych tam radši nešel. Víš že je tam Skagů jak nasráno. ,,

Na to mu Jimmi odpověděl "Už jsme skoro tam, než byjsme se vrátily, byla by tma. ,,

Ve tmě nebylo vidět ani na krok, ale Darko mu na to řekl "Ok, ale až chcípnem, já za to nemoch. ,,

"Prostě už drž hubu! ,,

"polib mi prdel vole! ,,

"chceš abych ti nakopal tu tvojí tlustou pr.. ,,

"Nechte toho sakra! ,, Okřikla je Sarah.

Oba pohrdavě řekli " Abys ses neposrlala. ,,

Když se uklidnili tak jsme pokračovaly v cestě. Za pár minut jsme tam došly a mě hned došlo že jsme se měli vrátit. Skagové zrovna neměli žádnou jinou zábavu než hlídat okolí.

"Hele budem muset počkat na noc. Skagové hlídaj. ,,

Řekl jsem a hned na to Darko povídá "já to říkal. Když počkáme a vlezem tam tak na nás přijdou a pověsej za živa! ,,

Darko je v partě největši srab. Ale řekl bych, až někdy budu chtít radu nebo něco tak jdu určitě za nim.

"Ale hovno vole, když tam půjdem ve tmě tak nás neuviděj. ,,

Sarah a Viktorie je okřikly a hned bylo ticho. Ne že by se jich báli, ale radši je poslechli, protože pokud si někdo zaslouží v partě respekt, tak jsou to ony. A navíc jako jediné uměj z ničeho uvařit něco.

Když se setmělo tak Já, Jimmi a Viktorie jsme vyrazili do města. Pár Skagů zalezlo a zbytek se flákal někde u děr. Když jim budeš nějak užitečnej tak tě šoupnou do vykopaný jámy až po hlavu. Jednou za den dostaneš jednu syrovou bramboru a lok bahnité vody. Čim dýl budeš žít tim míň budeš dostávat. Ale pokud se pokusiš utéct tak tě chytěj a tak abys žil tak ti rozříznou břicho a pověsej za nohy na kůl. Tak můžeš žít třeba i den. Den příšerné bolesti. Museli jsme být opravdu potichu aby nás neslyšeli nebo neviděli. Věděli jsme kde maj zásoby takže jsme se pomalu plížili až tam. Byl tam naštěstí jen jeden hlídač, takže jsme se ho rychle zbavili a když byl z půlky jeden batoh plný tak jsme slyšely jak jde někdo kolem. Já a Viktorie jsme se schovali někam do tmy, Jimmi šel za roh a čekal až ho bude moct přetáhnout po hlavě baseballkou. Když vešel tak se Jimmi napřahl a kdybych ho rychle nezadržel tak by zabil Darka.

"Ty hovado měl jsi čekat se sárou na kopci. ,, Naštvaně jsem zašeptal.

"já vím, ale Sára šla na záchod a už se nevrátila. ,,

Jimmi hned vzal Darka pod krkem a seřval ho za to že nešel s ní.

"Tak sorry že jsem nešel čumět na tvojí holku jak zalejvá písek vole! ,,

"To mě nezajímá! Prostě si měl jít s ní a pak by ses otočil ty kriple! ,,

V tu chvíli jsem s Darkem souhlasil.

"Jimmi pusť ho! On za to nemuže. ,,

"Ale vždyť ... ,,

Přerušily ho kroky. Všichni se zas rychle schovali až na Darka. Ten vůl zakopl a nějaká ženská vešla dovnitř. Nikdo z nás jí neznal a ke Skagům patřit nemohla. Oni holky hned znásilní a zabijou.

Chvíli jsme se na sebe koukali a pak zní vypadlo "Tak jdete nebo co? ,,

Nikdo neměl nic proti. Víc překvapení jsme už nechtěli navíc půlka batohu nám stačila. Když jsme zmizeli z města tak jsem viděl jeep a v něm další tři lidi.

Přisli jsme k němu a hned se z něj ozvalo "Nazdar hoši, kde jste tak dlouho? ,,

"Sáro? ,,

"Ne asi. Jsem Kristýna vole. ,,

Jimmi jí hned objal a řekl že ho Darko pořádně viděsil. Ta holka co za náma přišla tak si nastoupila a řekla že nás vezme k nim do tábora. To bylo asi poprvé co jsem něco takového slyšel. Neměli jsme nic proti a vlezli si dozadu.

Když nějakej chlap nastartoval tak ta ženská povídá "já jsem Karmen, řidič je Damon a ten kluk u vás vzadu se jmenu.. ,,

"Jsem Henry. ,,

Přerušil ji a pak dodal "A kdo jste sakra vy?! ,,

Koukl jsem na něj a odpověděl "Já jsem Jack ta naproti je Sarah chlap jak sedí vedle ní je Jimmi ta vedle mě je Viktorie a ten vůl vedle ní je Darko. ,,

Viktorie se usmála a zeptala se ho kolik mu je.

"Patnáct. A tobě? ,,

"Mě je devatenáct. ,,

Darko se mi mezitím pokusil dát pěstí do ramene, ale chytil jsem mu ruku a dal ji Viktorii na prso. Viktorie se lekla a když viděla že to byla ruka Darka a i přesto že s nim chodí tak mu dala facku. Henry se začal smát a já s Karmen se k němu přidali.





Konec světaKde žijí příběhy. Začni objevovat