Part 2

40 3 1
                                    

Jeli jsme už asi půl hodiny a já zas začal přemýšlet kde bych teď asi byl, kdyby ta blbá válka nezačala. Dělám to dost často, ale nepřemýšlím jen nad tím. Také jsem stále nevěděl jestli máme věřit Karmen a těm dalším. Sice měli svoje jídlo, ale taky jsem viděl i nějaké zbraně. Ale kdyby nám něco udělat chtěli, už by to udělali, snad jim věřit můžem. Koukal jsem se kolem a všiml si že Darko skoro spí, probralo ho ale, když Damon oznámil že tam skoro jsme a za chvíli byl vidět menší kemp.

Začali jsme být trochu nejistí, ale uklidnilo nás když jsem ukázal na strom. Strom znamenal že tam nikdy nebyli Skagové. Vše ze dřeva totiž hned podpálili. Asi dvacet metrů od kempu zastavil.

"Teď už půjdem po svejcch. Pár kilometrů od nás jsou Skagové. ,,

"CO?! ,, Darko z toho málem dostal infarkt.

"O tomhle místě nevěděj. Tady jsme v bezpečí. ,, 

Darko byl, ale posranej až za ušima. "Jak to můžeš říct, vždyť jsou vedle nás! ,,

"Říkám ti že jsme tady v bezpečí. ,,

Viktorie Darkovi zacpala pusu a řekla mu ať se ulkidní.

"Vy jim věříte? ,,

On byl v těhle věcech vždycky trochu připosranej. Viktorie byla přesnej opak, ale vždycky se nějak shodli. Já sám jsem nevěděl na čí stranu se mám postavit, tak jsem zůstal radši sticha.

"Jestli jste si to už vyříkali tak byjsme snad mohli pokračovat v cestě. ,, Jimmi byl většinou na takovýhle případy trochu paličatej. Když jsme pokračovali, všiml jsem si, jak Darko šel na opačnou stranu.

"Hej! Tudy se jde. ,,

"Vy si jděte kam chcete. Já udělám to samí. ,,

Viktorie šla s ním. Řekl jsem Karmen ať jdou napřed, že na ně počkám, a mezitím Darko s Viktorií zmizeli ve tmě.  Šel jsem kousek jejich směrem ale nikde nebyli, tak jsem se vrátil do kempu a doufal že se vrátí. V kempu moc lidí nebylo, možná jen čtyři nebo pět. Co mě ale překvapilo bylo to, že ten kemp byla malá farma. Jedno pole, no pole, spíš zbyteček pole, ale stodola nebyla vůbec poškozená. Jakoby se tady nic nestalo. Jimmi se moc na okolí nekoukal, ale Sarah se zničeho nic zastavila a zírala na jedno místo. Když jsem se tam podíval, tak jsem nemohl věřit vlastním očím. Kráva! U malé kůlny mezi polem a stodolou stála kráva. Jimmi by si jí ani nevšiml kdyby ho na ní neupozornila.

"Ta kráva neslouží jako jídlo, ale je to zdroj pití. ,, Karmen na nás přitom koukala, jak na úplný dementy.

"Jestli chcete můžu vám nalít trochu mléka. ,,

Mléko nikdo z nás nemohl odmítnout, takže jsme jen nedočkavě kývli. Do dneška jsme pili jen špinavou vodu a teď dostanem mléko. Je to velká změna, akorát mi v tu chvíli bylo líto že tu neni Darko a Viktorie. Když nám Karmen přinesla v malém plechovém kalíšku mléko, tak po tom Sára hned hrábla. Já a Jimmi jsme si pak střihli, kdo se napije po ní. Bohužel to vyhrál Jimmi a já musel koukat jak to pomalu mizí. Naštěstí mi tam nechal aspoň lok. Jak jsem se napil, bylo to, jako bych znovu ožil. Karmen si pak ten kalíšek vzala a zavolala na Henryho.

"Ukaž jim kde budou spát prosím. ,,

"Jo jasně. ,,

Následoval jsem ho jen já, ostatní šli někam za Karmen. Zavedl mě za stodolu a tam byl další baráček. Až na okna mu nic nechybělo.

"Henry, jakto že tady neni nic zničený? ,,

"Sám nevím. Zkus se zeptat Konora. Je to takovej obrovskej chlápek ve stodole. ,,

"Ok, dík ,,

"Jo a do druhýho patra nechoď. ,,

"Proč? ,,

"Prostě tam nechoď. ,,

Bylo mi to divný, ale radši jsem byl zticha. Hodil jsem tam můj batoh a šel za ostatníma. Jimmi se Sarah se zatim o něčem bavili s Karmen a Damonem. Když jsem přišel tak se hned začali bavit o něčem jinym.

"Čau, co tady děláte? ,,

"Ale nic, jen tak si kecáme. ,,

"O čem? ,,

Jimmi na chvíli stichnul a Karmen odpověděla za něj.

"Kam mohli jít Darko a Viktorie. ,,

"A napadlo vás něco? ,,

"Kousek dál je zasypanej tunel. Tam by se mohli skrejt. ,,

"Ok, takže tam zejtra pojedem. ,,

"NE! ,,

Vykřikl Damon.

"Proč? ,,

"Musíme šetřit benzínem. ,,

"Tak půjdem pěšky. ,,

"Pěšky se tam nedostaneš. ,,

"To je mi jedno, my si cestu najdem. ,,

"Mluv za sebe. Toho vola fakt hledat nebudu. ,,

Jimmi a Darko se nikdy moc rádi neměli.

"Tak nemusíš hledat Darka, ale Viktorii. ,,

"Neměla chodit s nim. To je její problém. ,,

"Sarah? Ty nepůjdeš hledat tvojí sestru? ,,

"Ne. Jimmi má pravdu, neměla jít s nim. ,,

Ani od jednoho jsem něco takového nečekal. Jsem si jistý, že kdybychom byli samy, tak by šli třeba až ke Skagum do základny, aby zachránili kámoše. Sice nevím jestli potřebujou zachránit, ale stejně. Odešel jsem do stodoli za tim chlápkem jak říkal Henry, ale nikdo tam nebyl, tak jsem šel do domku, že se aspoň trochu prospím. Když jsem tam přišel tak se v druhém patře svítilo. Bylo to divné světlo. Takové namodralé, skoro do fialova. Chtěl jsem tam jít, ale vzpoměl jsem si že Henry říkal abych tam nechodil. Tak jsem tam jenom opatrně nakoukl. Byl tam obrovskej chlap, nejspíš Konor, a vedle něj byla nějaká divná věc. Jak jsem byl v armádě, tak jsme s o něčem takovém bavili. Pokud si to ještě pamatuju, jednalo se o Laserovou zbraň. Ani jsem na to pořadně neviděl, takže nemůžu říct jestli to zbraň je. Leželo to na železnym stolu a kolem byla hromada nářadí. Konor měl v ruce svářečku a vytvářel něco vedle na stole. Za malou chvilku se podíval na stůl kde byla ta věc a kousek poodešel. To co tam svařoval byla malá průhledná trubička, kterou potom dal nějak dovnitř. Když to tam dal, tak to začalo modře svítit. Sice slabě ale svítilo. Pak to položil, sednul si na židly zády ke mě a koukal se z okna. Já mezitím potichu odešel do postele. Když jsem si lehnul tak jsem musel přemejšlet o tom, jestli to byla opravdu zbraň nebo něc jiného. Tak či onak, až bude ráno, tak hned odsud vypadnu. Jimmimu a sarah jsem to říkat nechtěl a stejně jsem měl pocit že maj v plánu něco jinýho.










Konec světaKde žijí příběhy. Začni objevovat