Nechtěla jsem ho pustit, ale musela jsem. „Nialle, měli by jsme se jít umýt. Za půl hodiny tu budou" řekla jsem a nerada jsem se zvedla z jeho klína. V jeho očích bylo něco zvláštního, něco, co jsem tam ještě neviděla. A to že už jsem u něj viděla emocí plno. Pomohla jsem mu do sprchy a přinesla mu čisté oblečení. Jen co jsem vylezla ze sprchy já, uslyšela jsem zvoneček, což znamenalo, že je Niall hotový. Celou dobu, co jsem mu pomáhala neprohodili jsme ani slovo. Po chvilce se ozval domovní zvonek a Niall jel otevřít. Já jsem pomalu šla za ním. U dveří stáli všichni.
„Čau krásko, jak to zvládáš?" objal mě Harry. Jak jsem si všimla, je tu jediný, který nemá přítelkyni. Když nepočítám Nialla samozřejmě. „Ale jo, jde to" „Ahoj zlato" řekl Liam a sevřel mě v objetí. Poté jsem obejmula i Louise a srdečně se přivítala s Cheryl. „Em, tohle je moje Daniell, Dan, tohle je ta bojovnice" představil Nás Louis. Dan mi podala ruku s úsměvem. „Tak můžeme jít?" zeptala jsem se. „Já půjdu asi těžko, jestli sis nevšimla" vyjel na mě hnusně Niall. Neřešila jsem to a pokračovala. „Em, nechceš s něčím pomoc?" zeptala se mě hned Cher. „Nene, děkuji. S Niallem jsme to připravili než jste přišli" Harry na mě zůstal koukat s otevřenou pusou. „To jste se jako nezabili?" divil se Louis nahlas. „Těžko ji můžu zabít, když jen sedím a hlavně by mě neměl kdo sloužit, přemýšlej" ozval se Niall a začal se smát.
Cheryl se na něj jen hnusně podívala a pokračovala v cestě do kuchyně, aby aspoň odnesla tác. Celou dobu to bylo v pohodě. Nasmáli jsme se, Niall byl šťastný a já se po dlouhé době cítila spokojená. „Nepůjdeme si zaplavat?" napadlo Liama. „Skvělý nápad!" souhlasily jsme s holkama. „Snad si nemyslíš, že mám po tom všem chuť koukat na to tvý tlustý tělo v plavkách? Chceš, abych se rovnou poblil?" řekl mi znechuceně Niall. Otočil se k Liamovi a domlouval se s ním, že mu do bazénu bude muset pomoc. Já jsem zůstala stát se slzami v očích. Holky se dost hnusně podívaly na Nialla a nechápavě kroutily hlavou. Harry ke mně přistoupil a obejmul mě. „Nejsi tlustá, máš krásnou postavu, neposlouchej ho" pošeptal mi do ucha tak, abych to slyšela jen já.
Když všichni byli v bazénu, odebrala jsem se do domu, kde jsem si sedla do kuchyně a rozbrečela se. Nemyslím si, že jsem pěkná, ale tlustá rozhodně nejsem. Nevím, co si zas dokazuje. To ráno byla přetvářka? Jak to tak vypadá, tak ano a starý Niall je opět zpět. To se mám na co těšit. „Em, jsi v pořádku?" uslyšela jsem hlas Daniell. Po chvilce se i s Cheryl objevily vedle mě. „Jo jsem, děkuji." Usmála jsem se a utřela si slzy. Holky se mě snažily rozveselit a já jim za to byla vděčná. Kluci si nemohli vybrat lépe. Po chvilce jsme se vrátily ke klukům a okamžitě jsem uslyšela Niallův hlas. „Můžeš mi říct, kde jsi jako byla? Už jsem chtěl dávno vylézt, ale nemám tu ručník! Fakt ti děkuju, jestli budu ještě ke všemu nemocný, tak si mě nepřej" křičel na mě nepříčetně. „Proč sis neřekl klukům? Myslím, že ručník by ti podali" odpověděla jsem mu v klidu. „Jenže kluci tu od toho nejsou. Ty jsi tady proto, abys udělala vše co budu chtít" zařval. Hodila jsem po něm ručník, ať si ho třeba sežere.
Někdy kolem 10 večer se návštěva zvedla a odešla. Niall se ztratil do pokoje a já si sedla na okraj bazénu a zase jsem se rozbrečela. Tohle si nezasloužím. Neudělala jsem nic špatného, aby se mi v životě dělo tohle. Nejdřív Nick, pak Naši a teď Niall. Když jsem se otočila k domu, uviděla jsem stín za záclonou v Niallově pokoji. Setřela jsem si slzy a uklidila nádobí od bazénu. Gril jsem čistit nemusela, to udělali kluci. Doma jsem vše naházela do myčky, vysprchovala se a šla spát.
Tak , další dílek. Snad se Vám bude líbit. Kdo čekal, že Niallovi to jeho hodné chování vydrží?? Příští díl bude pohled Nialla a tam podám vysvětlení, proč se chová jak blbec. M*
(U toho videa jsem brečela)
ČTEŠ
Láska s Handicapem (Niall Horan)
FanfictionNiall Horan - Jméno které zná každá dívka na světě. Niall je chlapec, který má vše - Slávu, peníze, rodinu, přátele a kupu fanoušků. Co se ale stane, když zasáhne krutý osud a obrátí Niallovi život naruby? Emily Blunt je naopak obyčejná dívka, která...