Niallův pohled
Nevím, co to do ní vjelo. Proč bych si měl někam zvát svoje fanynky? Já mám v hlavě jenom jí! Jenže to jí říct nemůžu. Mohla by ode mě odejít a nevrátit se. Nevím, kdy se to stalo, ale stalo. Totálně jsem se do ní zamiloval. Žádný den není perfektní, když po ránu nevidím její úsměv. Vjel jsem do kuchyně, kde jsem v televizi byl opět jako hlavní atrakce.
Niall Horan byl včera spatřen se zbytkem kapely a rodinou v jednom z barů. Nebyli by to One Direction, kdyby kolem nich nebyl dav fanynek. Jak je z fotek vidět, největší zájem byl o Nialla. Ten rozdával úsměvy na všechny strany a přízeň žen si velice užíval. A co na to naše krásná ošetřovatelka?
Ráno byla spatřena s Louisem jak spolu odjíždějí do nemocnice. Co tam byli dělat? Je snad Emily těhotná? Vycházela z nemocnice se slzami v očích, že by to byli slzy štěstí? Uvidíme časem.
„Mno tak teď ze mě udělají ještě těhulku? Jako vážně?" uslyšel jsem za sebou naštvaný hlas Emily. „Neboj se, bude to v pořádku, oni se zas uklidní" uklidňovala jí moje mamka. „To doufám, hlavně doufám, že nepřijdou na to, že tam leží Nick. Protože to bych jim nedarovala!" rozčilovala se a práskla talířem o zem. Páni, tu holku muselo opravduněco vytočit. Pomalu jsem se k ní blížil, jenže když to spatřila, okamžitě ucouvla.
„Emily sakra stůj!" zakřičel jsem na ní. Zastavila se a čekala, až k ní dojdu. „Co chceš?" vyštěkla na mě. „Co chci? Máš snad krámy nebo co? Celý den se s tebou snažím komunikovat, dolejzám za tebou a ty mě ignoruješ. Nic sem ti neprovedl sakra!" křičel jsem a byl jsem opravdu naštvaný. Nemám rád, když mě někdo ignoruje a už vůbec ne, když je to ignorace bez důvodu.
„Ne, vůbec nic jsi mi neprovedl! Jsem člověk a ne jen kus hadru Horane. Víš, jak mi bylo, když si mi do ksichtu vpálil, že miluješ jen jednu?! Víš, jak mi bylo? Když vím, že kdykoliv si mě obejmul, chytl za ruku, dal mi letmou pusu, tak sis představoval ji? Já se tady snažím tě podporovat, jak to jen jde a ty mi uděláš takovou sviňárnu? A že tě žádný fanynky nezajímaj? Viděla jsem ty fotky! A teď se ještě můžu modlit za to, aby nepřišli na Nicka! Je to ho na mě do prdele moc!" zaječela na mě, v rychlosti si obula boty a křápla dveřma.
Tak, tady je další dílek. Je to dneska asi poslední FF. Možná ještě jeden díl mé druhé FF, ale to si musím ještě rozmyslet:-D M*
ČTEŠ
Láska s Handicapem (Niall Horan)
FanfictionNiall Horan - Jméno které zná každá dívka na světě. Niall je chlapec, který má vše - Slávu, peníze, rodinu, přátele a kupu fanoušků. Co se ale stane, když zasáhne krutý osud a obrátí Niallovi život naruby? Emily Blunt je naopak obyčejná dívka, která...