„Jak jistě víte, nedávno se mi stalo hrozné neštěstí. Myslel jsem si, že už v životě nebudu chodit. Myslel jsem si, že život skončil. Pak jsem ale poznal osoby, které mi ukázali, že život je vlastně fajn a bojovat se vyplácí. Neměli jste to se mnou vůbec jednoduché. Nikdo z Vás. Všechny, které miluju jsem odstrkoval" řekl smutně Niall a já jsem nevěděla, co mám čekat. Zeširoka se na mě usmál a mrkl.
„Nicku. Dokázal jsi mi, že v každé situaci, je dobré myslet pozitivně. Nikdy jsem nepotkal tak pozitivního člověka jako jsi ty. Jsem neskutečně rád, že jsi mi odpustil můj výstup. Nechápu, proč se k tobě ostatní otočili zády. Jsi jeden z nejlepších lidí, co znám. A můžu tě ujistit, že já i kluci za tebou budeme stát, ať se stane cokoliv. Že Nás nikdy neztratíš. A jak sis jistě všiml, dokážeme skoro vše, takže tohle není poslední výlet mimo nemocnici" usmál se na Nicka a já si všimla, že se jim lesknou v očích slzy. „Jsem rád, že jsem Vás mohl poznat" usmál se Nick a setřel si slzy. Všimla jsem si, že se Liam někam ztratil a vzápětí se opět vynořil, ale tentokrát s obálkou v ruce.
„Emily. Jsi to nejlepší, co mě od X-Faktoru potkalo. Vím, že jsem ti několikrát dokázal, jaký jsem debil. Ano, jsem debil a to korunovaný. I když jsem si od začátku uvědomoval, jak jsi úžasná, choval jsem se přesně naopak. Choval jsem se tak, abych tě ztratil. Divím se, že jsi měla takovou trpělivost. Já být ty, už bych mě zabil. Jenže díky tvé odolnosti a povaze, ti teď můžu říct to, co jsem měl už dávno" nadechl se, převzal si od Liama obálku a kytici růži, kterou odněkud vykouzlil Louis.
„Nebudu to dál protahovat. V tomhle jsem vlastně nováček. První den, co jsem tě viděl, jsem si říkal, že jsi neobyčejně krásná. Když jsem se dozvěděl, že budeš moje ošetřovatelka, nemohl jsem svému štěstí uvěřit. Jenže jsem byl sobec a nelíbilo se mi, vlastně jsem i žárlil na to, že s klukama si rozumíš víc než se mnou. Že tě dokážou rozesmát a kvůli mně jen brečíš. Nechtěl jsem tě už nikdy vidět plakat a už vůbec ne kvůli mně" posmutněl a přijel ke mně.
„Miluju tě. Miluju tě tak moc, až to bolí. Kdybys věděla, jak jsem trpěl, když jsi se mnou nemluvila. Mohl jsem zešílet, když jsem se tě nemohl dotknout. Chtěl jsem ti to říct už dávno, ale nesebral jsem odvahu. Bál jsem se, že mě pošleš do háje. Teď budu jen doufat, že přijmeš můj dárek a mojí nabídku na to, stát se mojí přítelkyní" zeptal se a bylo vidět, že je hodně nervózní. Když mě podával obálku, třásla se mu nervozitou ruka. Podívala jsem se po ostatních a ty nevypadali vůbec překvapeně. Spíš čekali jen na mou odpověď. Na nic jsem nečekala, sklonila jsem se k Niallovi a za bouřlivého potlesku přátel jsem ho políbila.
„Stačí ti to jako odpověď?" zeptala jsem se s úsměvem. „Naprosto" řekl spokojeně. „Konečně!" zakřičeli všichni. „Teď otevři ten dárek. Mám chuť vidět i něco neromantického" ušklíbl se Harry a já s obavami otevřela obálku. Nevěřila jsem, co z ní vypadlo.
„Horane, děláš si srandu?" podívala jsem se na něj škaredě a uslyšela Harryho, jak se škodolibě směje.
Tak, tady máte další dílek. Snad se Vám bude líbit. Co myslíte, že v té obálce je? Vydrží jim jejich vztah?:) a kdo je rád, že už konečně Cheryl a Liam vyšli s pravdou ven, že opravdu čekají mimčo? Jsem za ně opravdu ráda. Jen na fotkách s ní, vypadá Li opravdu šťastně. Jejich vztahu fandím už od začátku♥
ČTEŠ
Láska s Handicapem (Niall Horan)
FanfictionNiall Horan - Jméno které zná každá dívka na světě. Niall je chlapec, který má vše - Slávu, peníze, rodinu, přátele a kupu fanoušků. Co se ale stane, když zasáhne krutý osud a obrátí Niallovi život naruby? Emily Blunt je naopak obyčejná dívka, která...