Prošla jsem dveřmi a ocitla jsem se u bazénu. Upila jsem kafe a smočila si nohy v bazéně. Cítila jsem, jak mě někdo pozoruje. Nemusela jsem se ani otáčet, abych věděla, že je to Niall. Vytáhla jsem z kapsy telefon a vytočila jsem Louisovo číslo. „Ahoj Em, co potřebuješ?" zeptal se mě okamžitě. „Ahoj Loui, jduna návštěvu za Nickem a slyšela jsem, že sis stěžoval, že jsi ho ještě nepoznal, nechceš jet se mnou?" zeptala jsem se a doufala jsem, že mi odpoví kladně, nechce se mi jet samotný. „Jasně, moc rád. Vyzvednu tě za půl hodiny, dobře?" „Jasný, už se nemůžu dočkat" rozloučila jsem se a šla se připravit.
„Ty někam jdeš?" zeptal se Niall překvapeně. „Jedu za Nickem, vrátím se kolem oběda" řekla jsem mu, když jsem si obouvala boty. „Pojedu s tebou" řekl hned. „To je dobrý, jede se mnou Louis. Pokud budete objednávat jídlo, nezapomeňte i na mě" rozloučila jsem se a šla k Louisovi do auta. Samozřejmě, že se to neobešlo bez novinářů. Vsadím se, že ještě dneska budeme v bulváru.
„Ahoj bráško, jak ti je?" zeptala jsem se a okamžitě jsem běžela k Nickovi. „Ahoj, jde to, nezvracím. Co u tebe? Dneska s tebou není Niall?" zeptal se a rozhlížel se po místnosti. „Nene, ten se mnou dneska není. Přijel se mnou Louis, za chvilku je tady. Přepadlo ho několik praktikantek" zasmála jsem se a jako vždy jsem vlezla k Nickovi pod peřinu. Ozvalo se zaklepání a ve dveřích se objevila rozcuchaná hlava.
„Ahoj, můžu dovnitř?" ozval se Louis a vkročil do místnosti. „Jsem Louisů přešel k Nickovi a podal mu ruku. „Já Nick, moc rád tě poznávám. Emily o tobě často mluví." „Vážně? A aspoň v dobrým?" strachoval se naoko Loui. „Jistě, jinak to ani neumí" zasmál se Nick. „Opravdu? Ani o Niallovi nikdy neřekla špatné slovo?" zeptal se Louis a začal se smát. „Tak Niall, to je kapitola sama o sobě" zasmáli jsme se a začali si povídat o všem možném.
„Tak mi už půjdeme jo? Zítra se zase stavím" políbila jsem ho na čelo. „Rád jsem tě poznal kámo, brzo se zase zastavím" obejmul ho Louis a vykročil se mnou ke dveřím. „Je to úžasný člověk Emily, jste úžasná rodina" řekl a chytl mě kolem ramen. „Děkuji, je skvělej. Miluji ho nadevše, je pro mě vše" řekla jsem a utřela si slzy. Měla bych přestat tolik brečet. „Nepůjdeš na oběd?" zeptala jsem se ho, když jsme dojeli před dům. „Nene, jsi hodná. Mám domluvený oběd s Danielle, ale brzy se uvidíme" řekl, dal mi pusu na tvář a nechal mě vystoupit.
„Ahoj Emily, jdeš zrovna včas, uvařila jsem oběd" zakřičela na mě Maura. „Krásně to voní, co to bude?" ptala jsem se se zájmem. „Krocan. Řekla jsem si, že když zítra odjíždíme, uděláme si velkolepý oběd" usmála se a já se jen mlsně olízla. „Moc se těším, voní to naprosto úžasně" řekla jsem a odešla se převléknout. Když jsem si svlékala tričko, někdo zaťukal. „Dále" vypadlo to ze mě dřív, než jsem si uvědomila, že jsem vlastně polonahá.
Do pokoje vjel Niall. Když mě uviděl, zůstal stát mezi dveřmi. „Potřebuješ něco?" zeptala jsem se ho. „Jo, potřebuju. Co to s tebou dneska je? Nejíš, nevrátila ses ke mně do postele, jedeš za Nickem, ani mi nedáš vědět, vyhýbáš se mi. Tohle u tebe není normální. Děje se něco?" ptal se a snažil se mě chytit za ruku. Já jsem se mu vyškubla a přešla na druhou stranu místnosti. „Co by se mělo dít? Nebudu už u tebe spát, co kdyby sis chtěl náhodou přivést nějakou svojí fanynku? Nebudu ti překážet. Za Nickem snad chodit můžu ne? A pokud vím, sám jsi říkal, že ho chce Louis poznat" dořekla jsem a navlékla jsem si mikinu.
„Co to sakra plácáš? Proč bych si měl vodit nějakou fanynku sakra? Nestojím o někoho, kdo chce jen do mojí postele a moje peníze. Já kurva miluju jen jednu!" řekl naštvaně a odjel. Já jsem zůstala stát uprostřed místnosti a přehrávala si jeho slova. To je moc pěkný, že někoho miluje a přitom si do postele tahá mě? To pokaždé, když mě obejme, myslí na mě? Skvělé!! Pomyslela jsem si a vzteky jsem hodila mobilem o zeď.
Tak, tady je další dílek. Co myslíte? Koho Niall tajně miluje?M*
ČTEŠ
Láska s Handicapem (Niall Horan)
FanficNiall Horan - Jméno které zná každá dívka na světě. Niall je chlapec, který má vše - Slávu, peníze, rodinu, přátele a kupu fanoušků. Co se ale stane, když zasáhne krutý osud a obrátí Niallovi život naruby? Emily Blunt je naopak obyčejná dívka, která...