56.

4.9K 179 6
                                    


 „Nialle, já už chci jít do moře prosím!" létala jsem kolem Nialla. Ten ještě něco hledal na internetu. Kdykoliv jsem se k němu ale přiblížila, stránku schoval a já nic neviděla. „Víš co? Já na tebe prdím" oznámila jsem mu a šla do moře. Třeba takhle bude u mě rychleji. „Slečno Blunt, potřebujete něco?" zeptal se mě poslíček. „Nene, děkuji. Jen kdyby se tu objevil Niall, pomohl by jste mu, kdyby potřeboval?" zeptala jsem se ho s úsměvem. „Samozřejmě, bude mi ctí" odpověděl a já jsem s úsměvem odešla na pláž.

„Tak tady jsi" uslyšela jsem hlas toho mého skřeta. „No konečně, co jsi tam hledal prosím tě? Myslela jsem, že se dneska snad neodlepíš" „To tě nemusí zajímat beruško. Dozvíš se to brzo. Půjdeme cvičit?" zeptal se mě a políbil mě. „Dobře, jdeme" zamávala jsem na Jerryho, který mi bude pomáhat. Nialla bych totiž neunesla. Bylo vidět, že se opravdu snaží. „To by pro dnešek stačilo, byl jsi skvělý" pochválila jsem ho a Jerry ho odnesl k lehátkům.

„V moři to jde úplně samo" pochvaloval si Niall. „Viď? Neboj se, brzo budeš zase řádit" pohladila jsem ho. „Nepřeháněj. Vše postupně. Na tebe jsem si taky počkal a tak si počkám i na to, až se postavím na nohy" usmál se a dlouze mě políbil.

O týden později

„Emily, pohni tím zadkem. Krásná jsi dost, nepotřebuješ se krášlit dvě hodiny" uslyšela jsem Niallův hlas. Povzdychla jsem si, udělala poslední vlnu na vlasech, přetřela rty rudou rtěnkou a mohla jsem vyrazit. Absolutně netuším, co na mě chystá. Měla jsem se krásně obléct a na nic se neptat.

„Kam to jedeme?" zeptala jsem se už po 150ty, ale stále se mi nedostala odpověď. „Pojď ke mně. Zavážu ti oči" řekl Niall a já si mu poslušně sedla na klín. „Teď se mě chytni a pevně drž, dobře? Bude to trochu drncat" upozornil mě a já se ho pevně chytla. Cítila jsem opravdu velkou nervozitu,

„Už tam budeme. Ještě vydrž, dobře?" chlácholil mě Niall a hladil mě po noze. „Už jsme tady" řekl Niall a sundal mi šátek z očí.



Tak, další dílek je na světě. Že jste to vy, tak se mi snad podaří ještě jeden dílek napsat. Snad se mi to podaří. Příjemné čtení. M*

Láska s Handicapem (Niall Horan)Kde žijí příběhy. Začni objevovat