Α/Ν : Ξέρω πως το διαβάζετε 3 άτομα αλλά δεν με νοιάζει σήμερα με τα νέα για τον Lima θέλω να γράψω για να ξεχαστώ οπότε πάρτε ένα second update :p
Harry Styles
''what the hell just happened?'' ρώτησα τον Zayn ο οποίος βρισκόταν σε κατάσταση σοκ..
''Ιδέα δεν έχω ...Αλλά θα πρέπει να τον βρω... Είναι ο κολλητός μου και φάνηκε...δεν ξέρω...'' είπε με ειλικρίνεια
''Πήγαινε , εδώ θα είμαι εγώ '' είπα και στριφογύρισα τα μάτια μου ..
Οι μέρες πέρασαν .... Ο Zayn είχε γυρίσει εκείνη την ημέρα με μάτια πρησμένα και δεν δεχόταν να κάνει οπτική επαφή μαζί μου...Το μόνο που ψέλλισε είναι ''Save him'' πράγμα το οποίο πραγματικά δεν έβγαζε κανένα νόημα...Αποφάσισα να επισκεφτώ ο ίδιος αυτόν τον Louis μόλις πάρω εξιτήριο , δηλαδή αύριο....Το βλέμμα του Zayn μου έλεγε πως ο λόγος που ο Louis έφυγε έτσι ήταν σοβαρός... Προσπαθούσα να θυμηθώ αν του είχα κάνει κάτι αλλά ήμουν σχεδόν σίγουρος πως στο νοσοκομείο ήταν η πρώτη φορά που τον είδα...
Louis Tomlinson
Ο πόνος της Lottie εκείνο το βράδυ είναι ζωγραφισμένος στην μνήμη μου....Όταν ήρθε ο Zayn το είπα όλη την ιστορία ....μου εξήγησε βέβαια πως ο Harry δεν είχε καμία σχέση με τον πατέρα του ...αυτό δεν με εμπόδισε να νιώθω λίγο περίεργα για τον Harry...
~Flashback~
Καθόμουν στον καναπέ και έβλεπα μια ταινία γύρω στις 3 το πρωί....Ξαφνικά άκουσα την πόρτα της κεντρικής εισόδου να ανοίγει....
''Lottie γύρισες;'' φώναξα περιμένοντας της απάντηση της...
Δεν μίλησε κανείς αλλά μπορούσα να ακούσω κλάματα..
Πλησίασα και είδα την Lottie....ήταν μια εικόνα που δεν ήθελα να ξανά δω ποτέ στην ζωή μου..
Τα μαλλιά της ανακατεμένα .... το σώμα της γεμάτο λάσπη και ήταν μόνο με τα εσώρουχα...έπεσε κατευθείαν στην αγκαλιά μου και άρχισε να κλαίει....έκλαιγε σαν να μην υπάρχει αύριο...
Μετά από ώρες μου είπε πως ο κηπουρός μας ο Styles ήταν πίσω από αυτό ....
Η ποινή ήταν ισόβια κάθειρξη..
Η Lottie όμως είχε αλλάξει οριστικά...
~End of flashback~
Οι μέρες πέρασαν... δεν ξανά επισκέφτηκα τον Harry αλλά έπιασα τον εαυτό μου να τον σκέφτεται... Ένιωθα τύψεις που τον είχα συσχετίσει με ένα τέρας αλλά πραγματικά δεν είχα άλλη επιλογή...δεν το έκανα επίτηδες...
YOU ARE READING
The Theory Of Everything
FanfictionΔεν ειρωνεία; .... Να περνάς χρόνια αναζητώντας την αγάπη και να έρχεται την πιο λάθος στιγμή;... Υπάρχουν στιγμές που ο Harry θα παρακαλούσε για μια ζεστή αγκαλιά.... Έναν άνθρωπο να βασιστεί.... Η στιγμή που γνώρισε τον Louis δεν ήταν μια από αυτέ...