I can't let go of my past.

222 23 3
                                    




A/N Γεια σας :3 Αυτό το part θα είναι super small γιατί θα βγω και δεν έχω χρόνο :'(

All the love as always

Nef x

***************

Author.

Sometimes no matter how hard we want to move on we just can't.... Ghosts and memories from the past are keep haunting us no matter how hard we try to get rid of them. Harry tried. He really did. But.....he just couldn't.


Harry Styles

1 μήνας μαζί του. Δεν μπορώ να πιστέψω πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός μαζί του. Τον πρώτο καιρό με πρόσεχε σαν να φοβόταν πως θα σπάσω. Με αγαπάει. Μπορώ να το δω στα μάτια του και στο γεγονός πως περίμενε... Δεν με πίεσε ποτέ αν και ξέρω πως το θέλει... Γι'αυτό και σήμερα αποφάσισα πως αυτό θα ήταν το δώρο της επετείου μου... Ήταν ώρα να του δώσω το μοναδικό πράγμα που δεν του έχω ήδη δώσει. Είναι 8 το πρωί... Κατέβηκα σιγά σιγά στην κουζίνα για να ετοιμάσω πρωινό....

''μμμμΚαλημέρα'' είπε καθώς έτριβε τα μάτια του.

''Χρόνια μας πολλά '' του είπα χαμογελώντας.

''Το θυμήθηκες!'' αποκρίθηκε χαρωπά και ήρθε να με φιλήσει.

''Φυσικά , είχες αμφιβολίες;''

''Όχι'' είπε και μου χαμογέλασε. ''Λοιπόν τι θες να κάνουμε απόψε;'' με ρώτησε μετά από λίγα λεπτά..

''Εμ...να ....ε... σκεφτόμουν...''

''Hazz μόνο αν το νιώθεις.'' είπε διακόπτωντάς με. Το νιώθω; Πώς γίνεται να το νιώθω και να μην μπορώ καν να το πω με λόγια...

''Ναι , το νιώθω.'' το στόμα μου μίλησε χωρίς καν να συμβαδίσει με τον εγκέφαλό μου.

''Εντάξει , αλλά πρώτα θα σε πάω σε ένα κατάλληλο ραντεβού , κάπου ρομαντικά . Να είσαι έτοιμος στις 8.'' είπε καθώς ξεκίνησε να τρώει την βάφλα του.

***************

Ο Lou είχε φύγει μετά το πρωινό για να πάει στο διαμέρισμά του να ετοιμαστεί. Ένιωθα όμορφα στην ιδέα να βγω ραντεβού μαζί του. Έχω βγει ραντεβού μαζί του αλλά κάθε φορά είναι σαν την πρώτη φορά . Έχω ακριβώς τον ίδιο ενθουσιασμό.

Ήμουν έτοιμος και τον περίμενα στην είσοδο του σπιτιού που νοίκιαζα. Μέσα σε 5' ήταν εδώ.

''Woha'' είπε κοιτάζοντάς με. Ένιωσα τα μάγουλά μου να παίρνουν φωτιά

''Τι;''

''Είσαι πολύ όμορφος απόψε..'' είπε και έβρεξε τα χείλη του με την γλώσσα του... Δάγκωσα το κάτω χείλος μου και είμαι σίγουρος πως μοιάζω με ντομάτα αυτή την στιγμή.

The Theory Of EverythingWhere stories live. Discover now