Author
When we lost someone there is nothing...nothing we can do to bring them back...They are lost in oblivion and we have been left behind trying to deal with all the pain and the grief of our loss.
-Nef x
Harry Styles
Η τελετή ξεκίνησε , και εγώ απλά κοιτούσα ευθεία το ανοιχτό φέρετρο... Αναμνήσεις , δάκρυα και ένας πόνος τον οποίο δεν μπορούσα καν να διαχειριστώ.
Όταν ήρθε η σειρά μου απλά σηκώθηκα και ανέβηκα πάνω χωρίς καν να χαιρετήσω.
Έβγαλα από την τσέπη μου το τσαλακωμένο χαρτί με τον επικήδειο λόγο που έγραφα χθες επί 4 ώρες. Ποτέ δεν κατάφερα να πω όλα όσα ήθελα αλλά δεν είχε σημασία.
''Είμαι ο Harry Styles...Τα τελευταία σχεδόν χρόνια ζω με τον Zayn , πολλοί συχνά νόμιζαν πως βγαίναμε...Δυστυχώς δεν είχα την τύχη να έχω για άνθρωπο μου αυτόν τον υπέροχο άνθρωπο... Ο Zayn ήταν ήταν το σπίτι μου , η οικογένειά μου , ο άνθρωπος που δεν έφυγε από κοντά μου όταν τα πράγματα έγιναν πολύ σκούρα. Του οφείλω ένα τεράστιο ευχαριστώ γιατί άντεξε 6 ολόκληρους μήνες. Ήταν δύσκολοι μήνες , παρόλαυτα είμαι περήφανος γιατί δεν έφυγα ούτε στιγμή από το πλευρό του...Πριν από χρόνια έγινε ο ήρωάς μου όπως πολλοί από εσάς γνωρίζετε ...Του είχα υποσχεθεί πως θα είμαι δίπλα του μέχρι το τέλος και χαίρομαι που κράτησα αυτή την υπόσχεση. Το κενό που άφησε στην ζωή μου δεν θα μπορέσει να καλυφθεί και παρότι πονάει ξέρω πως έτσι ακριβώς πρέπει να είναι , όταν αγαπάς πραγματικά κάποιον δεν μπορείς να καλύψεις την θέση του στην ζωή σου με κάποιον αντικαταστάτη. Γι'αυτό σας ζητάω να τον θυμάστε....Να θυμάστε τι έκανε και ποιος είναι , με αυτό τον τρόπο θα είναι σαν να μην έφυγε ποτέ. Ευχαριστώ.
''Σε ευχαριστούμε πολύ Harry , ο Zayn ζήτησε από άλλο ένα άτομο να γράψει τον επικήδειο. Παρακαλώ ο Κύριος Tomlinson να ανέβει στο βάθρο.'' είπε ο Ιερέας και ορκίζομαι πως η καρδιά μου προσπέρασε έναν χτύπο.
Κοίταξα ευθεία και τον είδα να δίνει ένα φιλί στο μάγουλο ενός άντρα με μοβ μαλλιά....Υποθέτω θα είναι ο αρραβωνιαστικός του.
Είναι τόσο όμορφος με το μαύρο το κοστούμι ....Σου κόβει την ανάσα...
Κατέβηκα σιγά σιγά αποφεύγοντας την οποιαδήποτε οπτική επαφή μαζί του , αλλά μπορούσα να νιώσω την ματιά του να με διαπερνάει.
''Είμαι ο Louis Tomlinson και είμαι εδώ για να μοιραστώ μαζί σας την ενοχή μου. Ξέρω τον Zayn όλη μου την ζωή...Και παρόλαυτα όταν με χρειαζόταν περισσότερο έφυγα για την Αυστραλία έτσι απλά χωρίς να κοιτάξω πίσω...Ζούσα ευτυχισμένος για καιρό ενώ ο φίλος μου πονούσε. Και το χειρότερο είναι πως δεν μου θύμωσε καν...Μου άφησε ένα γράμμα σε περίπτωση θανάτου του...Και για το μόνο πράγμα που μιλούσε είναι για το πόσο ήθελε να είμαι ευτυχισμένος. Γιατί αυτός ήταν ο Zayn Malik..είχε μια καρδιά τόσο μεγάλη που χωρούσε ακόμα και την δική μου μαυρίλα...Οπότε θέλω και εγώ με την σειρά μου να σας ζητήσω να τον θυμάστε διότι τέτοιοι άνθρωποι κάνουν την γη ένα καλύτερο μέρος και δεν θα έπρεπε να φεύγουν . Ευχαριστώ.''
YOU ARE READING
The Theory Of Everything
FanfictionΔεν ειρωνεία; .... Να περνάς χρόνια αναζητώντας την αγάπη και να έρχεται την πιο λάθος στιγμή;... Υπάρχουν στιγμές που ο Harry θα παρακαλούσε για μια ζεστή αγκαλιά.... Έναν άνθρωπο να βασιστεί.... Η στιγμή που γνώρισε τον Louis δεν ήταν μια από αυτέ...