Revenge.

214 25 7
                                    

''Γιατί με βοήθησες αποδράσω;'' ρώτησε ο Ryan τον άντρα που βρισκόταν μπροστά του.

''Διότι σε χρειάζομαι''

''Τι θες;''

''Εκδίκηση''

''Από ποιον;''

''Louis Tomlinson. Ότι χρειάζεται να ξέρεις γι'αυτόν βρίσκεται σε αυτό τον φάκελλο.'' είπε και του πέταξε έναν φάκελλο.

''Εγώ τι κερδίζω;''

''Αν καταφέρεις να κάνεις ότι σου πω και να μην αφήσεις ίχνη πίσω σου θα φροντίσω να βρεθεί καμένο ''το πτώμα σου'' με το DNA σου και με τα λεφτά της πληρωμής θα καταφέρεις να φύγεις και να ξεκινήσεις από την αρχή''

''Τι ακριβώς θες να κάνω;''

[...]


Louis Tomlinson

O Harry βρισκόταν σε full panick mode ....είχα σταματήσει το αμάξι και τον είχα στην αγκαλιά μου καθώς έκλαιγε και έλεγε διάφορα που πραγματικά δεν έβγαζαν και μεγάλο νόημα. Έτρεμε σαν το ψάρι...Η εικόνα έκανε την καρδιά μου να σπάσει σε χίλια κομμάτια...Φαινόταν τόσο...σπασμένος.

Όταν πια τον είχε πάρει ο ύπνος τον ξανά έβαλα στη θέση του συνοδηγού και ξεκίνησα το αμάξι για να φτάσω στο διαμέρισμα μου...

Μόλις φτάσαμε τον πήρα στυλ νύφης και τον ξάπλωσα στο κρεβάτι ..... Αφού τον σκέπασα του έδωσα ένα φιλί στο μέτωπο και κατευθύνθηκα στην κουζίνα ...Τηλεφώνησα στον Zayn και του είπα ακριβώς τι έγινε... Δεν μπορούσα να σκεφτώ πιο κατάλληλο άνθρωπο να με βοηθήσει για να μπορέσω να βοηθήσω τον Harry. Δεν θα άφηνα ποτέ να συμβεί κάτι στον ίδιο. Πρέπει να τον βοηθήσω να το καταλάβει.

Μέσα σε μια ώρα άκουσα το κουδούνι της εισόδου να χτυπά.

''Hey'' είπε ο Zayn χαμογελώντας βεβιασμένα.

''Γεια''

''Πώς είναι; Κοιμάται... είχε κρίση πανικού στο αυτοκίνητο..''

''Γαμώτο. Με έχει κουράσει αυτό το πράγμα. Πάντα βρίσκει έναν τρόπο και βγαίνει από την φυλακή.''

''Θεωρείς πως θα έρθει για τον Harry?'' ρώτησα καθώς η ιδέα και μόνο με έκανε να φρικάρω.

''Δεν νομίζω.''

Πήγα να πω κάτι αλλά ακούστηκαν βήματα και εμφανίστηκε ένας χλωμός Harry με κόκκινα μάτια...

''Hey baby'' είπα και του χαμογέλασα μαλακά.

''Πώς είσαι Harry?''ρώτησε ο Ζayn

The Theory Of EverythingWhere stories live. Discover now