AuthorHow many times you can try to break someone until they finally break? Life is a really difficult task and even though it is sad to say it , life is not for everyone.
- Nef x
******************
Louis Tomlinson
''O Harry θα καταλάβει πως λείπω και θα καλέσει την αστυνομία , δεν θα την γλυτώσετε έτσι!'' φώναξα στον Ryan ο οποίος καθόταν απέναντί μου διαβάζοντας το περιοδικό του.
''Ha.Ha.Ha.Tomlinson λύσε μου μια απορία , αφού σου έχω δεμένα τα χέρια και δεν θα μπορούσες να φτάσεις το κινητό σου , γιατί στο πήρα;''
''Επειδή είσαι αρχίδι χωρίς εγκέφαλο;''
''Για διάβασε εδώ'' είπε και έφερε το τηλέφωνο κοντά στο πρόσωπό μου για να διαβάσω το μήνυμα.
Μόλις τελείωσα το διάβασμα ήθελα να ουρλιάξω....Θυμήθηκα μια νύχτα πριν κάποιο διάστημα που ήμασταν στην παραλία...
~Flashback~
''Είναι πολύ όμορφα τα αστέρια απόψε...'' είπα και χαμογέλασα στο μπουκλομάλλικο αγόρι...
''Ναι..ναι είναι''
''Harry , ούτε καν τα είδες'' είπα και στριφογύρισα τα μάτια μου.
''Είσαι πιο όμορφος από όλα τα αστέρια του ουρανού μαζί.''
''Cheesy'' είπα και του έβγαλα την γλώσσα.
''Ποτέ δεν ισχυρίστηκα το αντίθετο.''
Κάτσαμε εκεί βυθισμένοι σε μια σιωπή , όχι αμήχανη....γαλήνια...μέχρι που την έσπασε ο Harry
''Lou?''
''Ναι;''
''Φοβάμαι''
''Τι φοβάσαι;''
''Πως αν ποτέ τα πράγματα γίνουν δύσκολα θα φύγεις....''
''Δεν θα φύγω ..ποτέ''
''Σε παρακαλώ Lou ...δεν...δεν έχω αφήσει κανέναν να με πλησιάσει τόσο από όταν ήμουν παιδί...μην με κάνεις να το μετανιώσω.''
''Ποτέ.''
~End Of Flashback~
Harry Styles
Μισώ τον κόσμο. Μισώ την ζωή μου. Μισώ τον Lou που με άφησε. Αλλά βαθιά μέσα μου είμαι ανακουφισμένος διότι έτσι δεν θα τον πιάσει ποτέ ο πατέρας μου. Δεν μπορώ να φανταστώ πόσο πληγωμένος θα ένιωθε αν μάθαινε πως ο άνθρωπος που βίασε την αδελφή του είναι ελεύθερος. Ο Ryan από μόνος του είναι αρκετό πρόβλημα. Το μυαλό μου κοντεύει να σπάσει. Η μητέρα μου είναι αρχηγός συμμορίας gangster , o πατέρας μου είναι πρώτης τάξης εγκληματίας που τον αναζητά ακόμα και τo FBI , ο άνθρωπος που μου κατέστρεψε την ζωή το έσκασε από την φυλακή και ο άνθρωπος που αγάπησα περισσότερο στον κόσμο με παράτησε όταν τα πράγματα έγιναν δύσκολα. Fucked up is an understatement.
YOU ARE READING
The Theory Of Everything
FanfictionΔεν ειρωνεία; .... Να περνάς χρόνια αναζητώντας την αγάπη και να έρχεται την πιο λάθος στιγμή;... Υπάρχουν στιγμές που ο Harry θα παρακαλούσε για μια ζεστή αγκαλιά.... Έναν άνθρωπο να βασιστεί.... Η στιγμή που γνώρισε τον Louis δεν ήταν μια από αυτέ...