The Theory Of Everything - Πράξη 2η

198 23 9
                                    




It's funny... I never really believed that karma is bitch...I am naive i cant help it.

-Nef x

Harry Styles

Καθώς πλησίαζα το αεροδρόμιο η μόνη μου σκέψη ήταν ο Louis. Το γράμμα του Zayn φύτρωσε αυτούς τους μικρούς δαίμονες μέσα μου....Τι και αν υπάρχει κάτι που δεν ξέρω; Τι και αν με αγαπάει;....ίσως με αγαπάει...πόσο θα ήθελα να με αγαπάει.

Κατέβηκα από το αμάξι , έβαλα το κλειδί στην τσέπη και μπήκα στο αεροδρόμιο.

Αφού χτύπησα το εισιτήριο , πήγα και κάθισα στην αίθουσα αναμονής....Όταν ανακοινώθηκε η πτήση μου δεν μπορούσα να κουνηθώ. Τα πόδια μου έμεναν κολλημένα στο έδαφος σαν να με κρατούσε μαγνήτης. 5 λεπτά αργότερα η πτήση είχε φύγει και εγώ ήμουν ακόμα εκεί. Αποφάσισα να πάω στο διαμέρισμα μου και να κάνω ένα ντουζ. Η συνάντηση με τον Lou έχει πειράξει τον τρόπο σκέψης μου. Αύριο τίποτα δεν θα έχει σημασία , αυτός θα είναι στην Αυστραλία και εγώ θα κατευθύνομαι στο Παρίσι.

Κατευθύνθηκα προς την είσοδο όταν μια γνωστή φυσιογνωμία μου κίνησε το ενδιαφέρον. Τέλεια! Τώρα έχω και παραισθήσεις. Ξαφνικά άκουσα βήχα και τον είδα να πέφτει στα γόνατα... Ο εγκέφαλος δεν πρόλαβε να συμβαδίσει με το σώμα...Σε δευτερόλεπτα ήμουν δίπλα του φωνάζοντας το όνομα του καθώς εκείνος έχανε τις αισθήσεις του.

Γύρισε πίσω για εμένα.

*********************************

Author

We always think that we know what pain is but guess what...No one really knows. There will always be something worst. Pain is an endless emotional circle and no one can get away.....'

-Nef x


*************************************

Louis Tomlinson ( 10 years ago)

(No one's pov)

''Δεν θέλω να πάω στον γιατρό μαμά!'' είπε το 16 χρονο αγοράκι στην μαμά του.

''Louis. Μην κάνεις σαν μωρό!''

''Πω.''

**************

''Κοιτάξτε, θα πρέπει να έρχεται μια φορά τον χρόνο για καθαρισμό των πνευμόνων''

''Είναι σοβαρό;''

''όχι και τόσο...Αλλά στα μετέπειτα χρόνια είναι πιθανό να αναπτύξει όγκο στον πνεύμονα''

''Θεέ μου...'' η μητέρα του μικρού Loui ήταν σοκαρισμένη.... δεν ήξερε πως να προστατεύσει τον γιο της από κάτι τέτοιο.

''Πόση πιθανότητα έχει να αναπτύξει όγκο;''

''85%''

*****************************

The Theory Of EverythingWhere stories live. Discover now