Treat you better

237 24 10
                                    

A/N :Ζητώ συγνώμη εκ των πρωτέρον αλλά θα είναι το τελευταίο chapter για το υπόλοιπο Σ/Κ <3 enjoy x

*****************

Author.

Life sometimes is a joke. You feel like nothing is real. You laugh insead of crying and you seem like a lunatic. But you are not. Sometimes the pain is just too much....Sometimes life is too much...everything is just too much.

Nef x

Louis Tomlinson

''Eίσαι σίγουρος πώς δεν ήρθε από εδώ;'' ρώτησα τον Zayn για χιλιοστή φορά

''Lou. Ηρέμησε. Είναι καλά. Απλά του ήρθε κάπως.''

''Zayn τον ρώτησα να είναι έτοιμος. Δεν θα το έκανα αν ήξερα...''

''Το ξέρω. Γι'αυτό προσπάθησα να σε κρατήσω μακριά... Δεν θα είναι ένα εύκολο ταξίδι.''

''Καμιά φορά συμπεριφέρεται σαν να είναι ο μόνος με τραυματικό παρελθόν...Σαν να είναι ο μόνος που ξέρει τι θα πει πόνος.... Είναι κάπως εγωιστικό.''

''Το ξέρω. Αλλά πρέπει να καταλάβεις πως ακόμα είναι το ίδιο τρομοκρατημένο 16χρονο αγόρι. Θα χρειαστεί να δουλέψεις για να βγάλεις στην επιφάνεια τον 22χρονο νεαρό με τον οποίο είσαι ερωτευμένος. Είσαι έτοιμος να δουλέψεις Lou? ...Ξέρω πως είναι πρωτότυπο για τον Louis Tomlinson αλλά σε περίπτωση που δεν το γνωρίζεις οι αληθινές σχέσεις δεν βασίζονται μόνο στο σεξ. Πρέπει να μπορείς να επικοινωνήσεις με τον άλλο. Να δείξεις αγάπη,.''

''Zayn δεν κάθομαι όλο αυτό τον καιρό δουλεύω σε αυτή την σχέση. Καμιά φορά φαίνεται σαν να μην θέλει εκείνος να δουλέψει σε αυτή την σχέση.''

''Lou -''

''Μην τον υπερασπίζεσαι.! Είναι ένας εγωιστής. Περιμένει απλά να τον λυπηθούμε! Δεν ήθελε καν να προσπαθήσει για αυτή την σχέση. Ξέρεις κάτι; Όχι δεν είμαι έτοιμος να παλέψω για να βοηθήσω κάποιον που δεν θέλει να βοηθηθέι. Είναι-''

''Louis , αρκετά. Κοίτα πίσω σου!''

Και μόλις γύρισα στην πόρτα στεκόταν ο Harry με μάτια να λαμπυρίζουν από το κρατώντας το κλειδί στα τρεμάμενα χέρια του. Η εικόνα έκανε την καρδιά μου να σπάσει σε χίλια κομμάτια. Προφανώς είχε ακούσει όλη την συζήτηση. Προσπάθησα να τον πλησιάσω αλλά έκανε ένα βήμα πίσω.

''Μη. Ερχόμουν να δω τον Zayn για να με βοηθήσει να οργανώσω ένα όμορφο ραντεβού για να απολογηθώ που έφυγα έτσι. Που τρομοκρατήθηκα. Αλλά όπως πολύ σωστά τόνισες δεν είσαι έτοιμος. It's okay Lou. Ίσως κάποτε...''

The Theory Of EverythingTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon