Author.
There are no innocent lies. Everyone deserves the truth. And who we are to choose if a lie is a better option? Th truth must always be told. Or else revenger is unavoidable ;)
- Nef x
Louis Tomlinson
Με ξύπνησε ο ήχος από το κουδούνι. Πήρα το χέρι μου σιγά σιγά για να μην ξυπνήσω τον όμορφο άνθρωπο που κοιμόταν δίπλα μου και πήγα να ανοίξω την πόρτα.
Άνοιξα την πόρτα περιμένοντας τον Zayn να εμφανιστεί αλλά ήταν μια κυρία.
''Παρακαλώ;'' ρώτησα
''Μαμά;'' άκουσα κάποιον να λέει από πίσω μου. Μισό λεπτό. Η μαμά του Harry είναι νεκρή.
''Harry.'' χαμογέλασε μαλακά η κυρία. Γύρισα και είδα τον Harry με μια έκφραση shock ζωγραφισμένη στα όμορφα χαρακτηριστικά του.
''Ήσουν ν-νεκρή...'' ήταν το μόνο που ψέλλισε. Ένιωθα σαν να μην έπρεπε να είμαι μπροστά αλλά δεν ήθελα να αφήσω τον Harry μόνο του. Είχε μια εξαιρετικά δύσκολη μέρα χθες. Και η όχι και τόσο νεκρή μητέρα του δεν κάνει τα πράγματα ευκολότερα.
''Μπορώ να περάσω;'' ρώτησε μετά από λίγο.
''Εμ...Harry;'' ρώτησα περιμένοντας εκείνος να αποφασίσει κατά πόσο την θέλει εδώ την μητέρα του.
''Δεν ...''
''Σε παρακαλώ Harry άσε με τουλάχιστον να εξηγηθώ''
''ΝΑ ΕΞΗΓΗΘΕΙΣ? ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΥΔΡΥΜΑ. ΕΠΕΣΑ ΘΥΜΑ ΒΙΑΣΜΟΥ ΣΤΑ 16. ΠΕΡΑΣΑ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ. ΔΟΥΛΕΥΑ ΣΑΝ ΤΟ ΣΚΥΛΙ. ΚΑΙ ΕΡΧΕΣΑΙ ΤΩΡΑ; ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ.''
Woha σπανίως έβριζε ο Harry. Μάλλον αυτό σήμαινε πως έπρεπε να διώξω την κυρία.''
''Καλύτερα να πηγαίνετε''
''Κινδυνεύετε.''
''Μας απειλείς; '' ρώτησα καθώς αλήθεια άρχισα να εκνευρίζομαι.
''Εγώ όχι.....'' είπε και με αυτό έφυγε.
Έκλεισα την πόρτα και είδα τον Harry να κάθεται στον καναπέ με μάτια κόκκινα από το κλάμα.
''Harry;'' ρώτησα όσο πιο απαλά γίνεται.
''Γιατί; Γιατί η ζωή μου να είναι έτσι;''
''Shh...όλα θα πάνε καλά''
''Αυτό είναι ψέμα , και το ξέρεις.''
''Άκου , θα φύγω για λίγο και θα γυρίσω , εντάξει;''
''Π-πού θα πας;''
''Έχω μια δουλίτσα '' είπα και πριν ρωτήσει κάτι άλλο ανέβηκα πάνω άλλαξα ρούχα , πήρα τα κλειδιά του αμαξιού και έφυγα.
YOU ARE READING
The Theory Of Everything
FanfictionΔεν ειρωνεία; .... Να περνάς χρόνια αναζητώντας την αγάπη και να έρχεται την πιο λάθος στιγμή;... Υπάρχουν στιγμές που ο Harry θα παρακαλούσε για μια ζεστή αγκαλιά.... Έναν άνθρωπο να βασιστεί.... Η στιγμή που γνώρισε τον Louis δεν ήταν μια από αυτέ...