You made me wanna live

245 24 8
                                    




Harry Styles

Είχα αποφασίσει να μην ανοίξω τα μάτια μου... Είχα αποφασίσει πως το να παλεύω είναι μάταιο. Πως η ζωή απλά δεν ήταν για εμένα... Και ορκίζομαι ...ήμουν έτοιμος να το κάνω ....μέχρι που ήρθε εκείνος και μου μίλησε....Νόμιζε πως δεν θα ακούσω...μα άκουσα....και η φωνή του σαν μαγνήτης με τράβηξε πίσω...με έκανε να έχω έναν σκοπό...Κοιμήθηκα έχοντάς τον να μου κρατάει το χέρι....ένιωθα ωραία... ένιωθα σπίτι κάτι που δεν είχα νιώσει για χρόνια.

Δεν ήθελα να ξυπνήσω ακόμα... Αλλά μπορούσα να καταλάβω πως ο Zayn βημάτιζε αγχωμένα στο δωμάτιο και ήθελα να τον βγάλω από την μιζέρια του.

''Καλημέρα'' είπα με την κλασική φωνή ύπνου όπως την λέει ο ίδιος.

''Επιτέλους! Μεσημέριασε. Ρώτησα 7 φορές τους γιατρούς αν ξανά έπεσες σε κόμμα''

''Μάλιστα . Ο Louis;'' ρώτησα κατευθείαν την ερώτηση που με έκαιγε.

''Ναι Harry καλά είμαι...Χαίρομαι που ρώτησες '' είπε με ειρωνικό τόνο και στριφογύρισε τα μάτια του.

''Ωραία τώρα που βεβαιωθήκαμε πως είσαι καλά ο Louis πού είναι;''

''Πήγε να πει στην ομάδα του πως θα γυρίσει λίγες μέρες αργότερα.''

''ΘΑ ΦΥΓΕΙ?'' ρώτησα ή μάλλον τσίριξα ή μάλλον δεν ξέρω.

''Harry έχει θέση σε μια από τις μεγαλύτερες ομάδες... 1,5 χρόνο δούλευε σκληρά για να μην...

''Για να μην;''

''Άστο.'' είπε και δεν τολμούσε να αντικρίσει την ματιά μου.

''Λέγε Zayn.''

''Να ... εμ ... για να μην σε σκέφτεται.''

''Μα , μα είναι παντρεμένος Zayn μην λες χαζομάρες. Αν με σκεφτόταν θα είχε έρθει να με βρει. Δεν είναι πως δεν ήξερε που είμαι.'' είπα και η απογοήτευση ήταν εμφανής στην φωνή μου.

''Εμ...ίσως σου είπα ένα πολύ αθώο ψεματάκι.''

''Για προσδιόρισε το ''αθώο''''

''Υποσχέσου να μην θυμώσεις.''

''Δεν υπόσχομαι τίποτα αν δεν μάθω τι είπες.''

''Ο Louis...''

''Ναι;''

''Δεν είναι παντρεμένος...δεν είναι καν σε σχέση. Και ίσως...ήθελε να έρθει να σε βρει αλλά δεν τον άφησα.''

''ΤΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ ZAYN? ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ? ΓΙΑΤΙ? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟ ΜΟΝΟΣ ΗΜΟΥΝ? ΠΟΣΟ ΜΟΝΟΣ ΕΝΙΩΘΑ?''

The Theory Of EverythingWhere stories live. Discover now