Author.
Ο Ηarry ήταν πια ένας άλλος άνθρωπος. Νεόπλουτος ...Ζούσε στο Παρίσι και ήταν καλά. Είχε περάσει 1,5 χρόνος από την τελευταία φορά που είδε τον Louis ....Η τελευταία φορά ήταν σε εκείνο το γραφείο όταν του είπε πως δεν είχε αρκετά χρήματα... Όταν είχε πληγώσει τον εγωισμό του...Όταν του είχε φέρει πίσω αναμνήσεις από το παρελθόν... Δύο μέρες μετά έγινε ένας διαγωνισμός ζωγραφικής...ο Harry βραβεύτηκε και με τα χρήματα αυτά έκανε μια νέα αρχή από το 0. Ξέχασε τον πατέρα του που ήταν τέρας.... την νεκρή μητέρα του...ακόμα και την αδελφή του.... Με τον Zayn μιλούσαν τακτικά στο κάτω κάτω παρέμενε ο μοναδικός του φίλος. Ένα πράγμα δεν μπορούσε να ξεχάσει. Το γαλαζομάτικο αγόρι που τον έκανε να νιώθει τόσα πολλά.... Είχε ερωτευτεί ...το ήξερε... είχε νιώσει τον ''έρωτα με την πρώτη ματιά'' αλλά έπρεπε να το αφήσει πίσω. Και νόμιζε πως τα είχε καταφέρει... Αλλά υπήρχε η θεωρία των πάντων.... Αυτή η θεωρία βασίζεται στον χρόνο. Ο χρόνος φέρνει ανθρώπους.... και παίρνει ανθρώπους...Γιατρεύει πληγές μόνο και μόνο για να τις ξανά ανοίξει.... ή απλά δεν έκλεισαν ποτέ. Έτσι και εκείνο το βράδυ ο σγουρομάλλης καλλιτέχνης θα ζούσε ένα πολύ ενδιαφέρον deja vu που θα άλλαζε την ζωή του μια για πάντα.
Harry Styles
Παρίσι 2018
''Σας ευχαριστούμε πολύ όλους που είστε εδώ απόψε. Όλοι γνωρίζουμε το τιμώμενο πρόσωπο της βραδιάς , τον πλέον διάσιμο ζωγράφο και πολύ καλό μου φίλο Edward'' είπε ο James καθώς με καλούσε να ανέβω στην σκηνή να βγάλω τον λόγο που είχα προβάρει άπειρες φορές στον καθρέφτη .
''Καλησπέρα Κυρίες και Κύριοι , σας ευχαριστώ πολύ που βρίσκεστε εδώ στην τρίτη έκθεση μου. Είναι πολύ σημαντικό για εμένα . Χάρη σε εσάς από το μηδέν έφτασα εδώ που είμαι σήμερα. Δε θα ξεχάσω ποτέ την στήριξη του Κυρίου Tomlinson ο οποίος δεν είναι σήμερα αλλά χωρίς εκείνον δεν θα ήμουν ούτε εγώ σήμερα εδώ. Μετά θέλω να ευχαριστήσω τον James ο οποίος με παρέλαβε ερασιτέχνη και με μετέτρεψε σε ό,τι είμαι σήμερα. Η σημερινή έκθεση έχει ως θέμα τον πόνο.Προσπάθησα να αποτυπώσω αυτό το συναίσθημα στους πίνακές μου.. και ευελπιστώ να σας αφήσω ευχαριστημένους.... Και να θυμάστε ο πόνος είναι ένα πολύ δυνατό συναίσθημα...αφήστε το ελεύθερο χρησιμοποιώντας την τέχνη. Καλή συνέχεια.''
Κατέβηκα από την σκηνή και πήγα να πάρω ένα ποτό. Αν έπρεπε να μείνω εδώ μέχρι αργά θα το χρειαζόμουν.
''Edward , Edward'' άκουσα τον James να με φωνάζει. Δεν μάρεσε σαν όνομα αλλά ο Harry είχε πεθάνει... Οπότε χρησιμοποιούσα το μεσαίο μου όνομα με το οποίο ήμουν πλέον γνωστός στο Παρίσι.
YOU ARE READING
The Theory Of Everything
FanfictionΔεν ειρωνεία; .... Να περνάς χρόνια αναζητώντας την αγάπη και να έρχεται την πιο λάθος στιγμή;... Υπάρχουν στιγμές που ο Harry θα παρακαλούσε για μια ζεστή αγκαλιά.... Έναν άνθρωπο να βασιστεί.... Η στιγμή που γνώρισε τον Louis δεν ήταν μια από αυτέ...