Α/Ν : Καλημέρα :3 Ξέρω δεν σας αρέσουν τα author's notes και βασικά ούτε σε εμένα αρέσουν αλλά θα ήθελα να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ στην HaZZahIsAcUpCakE για την στήριξη της (Πραγματικά το εκτιμώ) και για το πανέμορφο εξώφυλλο ( ναι είσαι θεά.) Back to business now.
Harry Styles
Δεν ξέρω αν με πείραξε περισσότερο πως πλήγωσε τον εγωισμό μου ή πως ό,τι είπε είναι αλήθεια... Την στιγμή που το είπε είχα ένα deja vu .....
~Flashback~
Ήταν τα 20α γενέθλια του Harry... Αυτός και ο Zayn καθόταν και μαγείρευαν στην μικρή κουζίνα του διαμερίσματος... Θα περνάγανε μαζί την μέρα βλέποντας ταινίες όπως έκαναν κάθε χρόνο αυτή την μέρα. Ο Harry δεν δέχτηκε ποτέ να γνωρίσει τους φίλους του Zayn και έτσι πρακτικά ο Zayn ήταν ο μόνος φίλος που είχε. Την ώρα που συζητούσαν με ποια ταινία να ξεκινήσουν χτύπησε το σταθερό.
''Πάω εγώ'' είπε ο Harry και σηκώθηκε από τον καναπέ.
''Παρακαλώ;''
''Harry? Oh Harry χρόνια πολλά ! Μου λείπεις τόσο πολύ.''
''Hey Gems , σε ευχαριστώ που το θυμήθηκες'' είπε ο Harry χαρούμενος που η Gemma δεν είχε ξεχάσει τα γενέθλιά του...Εξάλλου ήταν η μόνη του οικογένεια.
''Σκεφτόμουν....ακόμα στον φούρνο δουλεύεις;''
''Ναι Gems ακόμα εκεί δουλεύω'' δεν του άρεσε η τροπή που είχε πάρει η συζήτηση αλλά δεν τον ένοιαζε και ιδιαίτερα... Η αδελφή του έμενε στην Νέα Υόρκη , αυτός έμενε στο LA δεν θα τον ανάγκαζε να κάνει κάτι που δεν θέλει.
''Harry. Έχεις ένα απίστευτο ταλέντο και το αφήνεις ανεκμετάλλευτο. Άσε με να πληρώσω τα δίδακτρα για το κολέγιο. Μεγαλώνεις ....Δεν μπορείς να δου-....
''Μπορώ. Αν ήθελα να πάω στο κολέγιο θα πήγαινα Gems.'' ήξερε πως αυτό δεν ήταν αλήθεια αλλά θα έκανε τα πάντα για να ξεφορτωθεί την Gemma.
''Και οι δύο γνωρίζουμε πως δεν θα μπορούσες να καλύψεις τα έξοδα.''
''Αντίο Gems''
~End Of Flashback~
Έμοιαζε πολύ στην Gem. Και οι δύο νόμιζαν πως με τα χρήματα λύνονται τα προβλήματα... Κι όμως... Τα χρήματα δεν μπορούν να γεμίσουν άδειες ψυχές... δεν μπορούν να διορθώσουν σπασμένες καρδιές...δεν μπορούν να καλύψουν αυτά που πραγματικά μετράνε. Μπορούν να αγοράσουν υποκατάστατα της ευτυχίας. Αλλά ποτέ την ίδια την ευτυχία. Αυτή μας την χαρίζουν πρόσωπα... Τουλάχιστον έτσι ξέρω. Δεν αγάπησα ποτέ .
YOU ARE READING
The Theory Of Everything
FanfictionΔεν ειρωνεία; .... Να περνάς χρόνια αναζητώντας την αγάπη και να έρχεται την πιο λάθος στιγμή;... Υπάρχουν στιγμές που ο Harry θα παρακαλούσε για μια ζεστή αγκαλιά.... Έναν άνθρωπο να βασιστεί.... Η στιγμή που γνώρισε τον Louis δεν ήταν μια από αυτέ...