"Ohh tu Suga" hyunra kata ngan semangat. "Minat dia ke hyunra? Happy semacam bila sebut nama dia.. " aq tanya. "Minat?! Haha.. Aq ada Suho lah. X kan aq nk curang. Lagipon, Suga tu kaki buli sekolah. X de makne aq nk minat kat dia" Hyunra kata.
Aq cuma angguk je. Aq tumpukan perhatian dlm kelas lepas tu. Lagi 5 minit bunyi loceng rehat. Tiba2 ada namja masuk kelas & duduk tempat dia. What the... ?!. Dh lah masuk lambat & lepas tu terjah masuk mcm tu je. Bukan nk minta maaf kat cikgu. Kurang ajar betul namja ni. Aq tengok cikgu mcm buat x kesah kat dia.
Rap Monster P.O.V
aq masuk kelas & terus duduk kat tempat aq. Cikgu cuma pandang je sbb memang hampir hari2 aq dtg lambat & aq buat x peduli setiap amaran cikgu sampai cikgu pon x tahu nk buat ape dh. Tempat duduk aq sebelah Suga. Aq pandang kanan nampak bdk baru.
"Suga sape newbie tu? " "Kim Sungra.. Adik ko ke? Sbb ko kan Kim jugak.. " "aq dh kata aq ank tunggal" aq ckp kat suga. Suga ni lupa aq ank tunggal. Suga tegur aq "Ko nk buli dia ke mcm kita buat kat semua newbie?? Aq nk suruh siapkan latihan & nota aq" "hmm.. Meh buka ko aq kasi kat dia". Suga pass buku dia kat aq.
*skip masa*
Sekarang waktu balik. Aq ngan Suga follow Seungra sampai locker. Sebelum sempat Seungra buka pintu locker Suga dh tutup & aq pusing Seungra supaya pandang aq.
"Newbie ni homework kita org berdua jadi ko siap kan utk kita org " aq guna suara garang aq utk takutkan dia tapi dia hanya senyum & angguk kat aq. Dia ambil buku tu dari aq & pergi dari situ tanpa perasaan takut walaupon sedikit. Selalunya newbie lain akn kata kalau aq buat aq dpt ape?.... tapi dia buat dgn rela hati. Suga pon terkejut.
"Wei rap mons, newbie tu kena santau ape sampai jadi mcm tu?" " manalah aq tahu Suga. Agaknya kali ni ko x dpt lah buat benda tu kat dia mcm ko buat kat newbie yeoja yg lain kalau dia x nk buat ape yg ko suruh.." aq perli Suga.
P/S: yg mana faham tu diam2... Yg x faham buat2 faham je lah
SEUNGRA P.O.V
aq balik rumah ngan selamat. Betullah kata Hyunra Suga suka buli org tapi aq rasa namja yg lagi satu tu ketua dia. Benci betul ngan pembuli ni. Aq benci namja tu ngan Suga. Aq buat kerja sekolah lepas siap mandi.
Aq siapkan kerja dari buku dulu. Lepas tu aq copy balik kat buku dorang. Hari ni dh lah 3 buku ada homework & nota . Buku aq campur namja2 x guna tu punya maksudnya 9 buku.. Huwaaaaa 😭 penat tangan aq.
Esoknya
Aq dtg awal kat sekolah. Masuk kelas aq terus letak kepala atas meja sbb x cukup tidur. Semua sbb nk siapkan buku namja2 tu. Baru rasa nk aman sikit , tiba2 meja aq kena tepuk. Aq angkat kepala, rupanya...
BERSAMBUNG >>>>
Sape tu agaknya?? ?? Rap Monster??? Suga?? Atau org lain??? Sila komen & vote. Terima kasih ❤
YOU ARE READING
Bully (complete)
FanfictionKim seungra (reader) kerap dibuli oleh rap monster/kim namjoon. namjoon ni pelik bagi suengra. Sekejap baik & sekejap x. Seungra sangat takut dengan namjoon walaupon kadang2 namjoon ckp dengan dia, dia akan balas balik dengan menulis di atas kertas...