"dia ada kat sini. Dtg lah melawat dia. Dia mesti rindu kamu".
Halmeoni ckp ngan sape? Aq kenal x? Namja atau yeoja? Kalau namja, handsome x? Kalau yeoja, lawa x dari aq? Yeojachingu (GF) salah seorang oppa aq ke? Hahaha, buzy body betul aq ni.
Aq hantar makanan & minuman kat Abg2 lori yg penat angkat katil kitaorg. Habis diaorang mkn diaorg balik. Aq lah jadi mangsa bab cuci pinggan. Tae masuk dapur & kacau aq.
"Meh sini aq tolong...... Tolong tengok. Hahaha" Tae memang suka sakitkan hati Aq. Aq simbah sikit air sabun Tae. "WOI!!! aq baru mandi!! " Tae marah aq. Aq gelak jelah sbb sape suruh ko kacau aq, kan dh kena.
Aq masuk bilik & susun semua barang aq. Lamalah jugak nk men 'deco' bilik yg besar ni.
Habis deco, aq mandi. Habis mandi, aq baring atas katil. Hal-abeoji ketuk pintu bilik aq. Aq bangun & buka pintu. Hal-abeoji bawa album gambar masuk bilik aq. Dia duduk atas atas katil aq.
"Seungra, mari duduk sini." Hal-abeoji kata & aq duduk sebelah dia. Hal-abeoji buka muka surat pertama ada gambar Hal-abeoji ngan halmeoni masa kawin dulu.
"Hal-abeoji nampak hansome tapi sekarang lagi handsome. Hihi" aq kata.Muka surat kedua gambar omma & appa kawin. Gambar tu memang lawa. Aq selalu tertanya mcm mana omma ngan appa berjumpa. Hahaha, busy body lagi. Muka surat ketiga gambar Jin ngan Tae masa kecil. Haha, Jin ngan Tae masa ni patah gigi depan. Haha lawak.
Banyak gambar Jin & Tae dlm album tu. Sampai muka surat ke-9 dh mula ada gambar aq tapi...... Sape namja ni? Banyak gambar aq ngan dia. Aq rasa aq kawan baik ngan dia masa kecil dulu. Background gambar ni semua mcm kat sekitar kawasan rumah Hal-abeoji ngan halmeoni.
"Hal-abeoji, sape namja ni??"aq tanya ngan perlahan. "Hmm.... Seungra, nk makan malam. Mari turun bawah ada makan fav Seungra." Hal-abeoji mcm nk sembunyikan sesuatu pasal namja tu. Kami turun makan malam. Mcm biasa aq jadi bahan lawak diorang semua.
Tahun seterunya (1st day sekolah masuk From 4)......
Jin hantar aq hari pertama. Aq masuk sekolah aq boleh nampak yg aq paling nerd. Semua yeoja kat sekolah tu semua lawa2 kecuali aq. Aq masuk bilik guru. Aq duduk dlm bilik guru besar. Tiba2 guru besar masuk ngan guru kelas aq.
"Seungra, ni guru kelas kamu & ni kertas tentang maklumat yg kamu perlu tahu." guru besar kata. Aq amik kertas tu & follow cikgu tu masuk kelas. "Annyeong semua kamu ada newbie baru" "annyeong, Seungra imnida." "duduk kat sebelah hyunra" guru kelas kata. Aq duduk sebelah Hyunra.
"Hyunra imnida" hyunra kata. "Seungra imnida." lepas aq ckp tu terus senyap. Aq pandang kiri aq nampak namja yg tengah termenung luar tingkap sambil dengar lagu & x pedulikan apa cikgi ckp. "Hyunra, yg duduk termenung belah hujung sekali tu sape?" aq tanya. Hyunra tengok betul2 sape yg aq yg aq tunjuk sbb nanti salah pulak. "Ohh tu.... "
Bersambung>>>>>>>>>>
Sape yg Seungra maksud kan?? Hantar jawapan korang kat komen & like part ni kalau best
YOU ARE READING
Bully (complete)
FanficKim seungra (reader) kerap dibuli oleh rap monster/kim namjoon. namjoon ni pelik bagi suengra. Sekejap baik & sekejap x. Seungra sangat takut dengan namjoon walaupon kadang2 namjoon ckp dengan dia, dia akan balas balik dengan menulis di atas kertas...