part 7: suga is....?

367 38 1
                                    

WHAT THE F*** NAMJOON?!!!!!! Ko dh knp?!!  Aq cuba pikir yg ko ni sebenarnya baik tapi x leh.

Namjoon P.O.V

Aq tolong seungra buka penutup botol dan cuba bagi kat dia tapi aq nampak suga & geng. Minta maaf Seungra Tapi aq kena lakukannya. Aq berdiri dan tuang air tu Atas kepala dia. "Newbie kat sini rupanya" kata suga. "Kau nk tahu x yg kau nampak sexy bila basah" suga kata sambil sentuh muka seungra. Sekarang dia sentuh lengan seungra tapi dia x melawan. Mungkin sbb dia x nk benda jadi lebih teruk.

Aq x boleh tahan lagi. Aq pegang pegelangan tangan dia supaya dia berhenti. "Knp kau halang aq?" suga tanya& sebenarnya aq x tahu nk ckp ape tapi nasib baik loceng berbunyi. "Rehat dh habis & lepas ni pj. Kalau ko nk cikgu terajang kau, silakan" aq cuba ckp dengn tenang. Aq lepaskan tangan suga. kitaorg pergi dari situ. Seungra, maafkan aq.

Seungra P.O.V

Diaorg pergi mcm tu je. Memang x de hati perut. Aq lupa pulak pembuli mana ada hati!! Aq berlari ke bilik persalinan sbb nk tukar baju pj & seluar pj (seluar pendek tapi cukup panjang untuk tutup lutut). Nasib baik aq baju nk tukar, kalau x aq masuk kelas dengan baju basah. Aq gi gelanggang & cikgu x sampai lagi. Aq cari hyunra tapi x jumpa. Ada orang bagi tahu aq, hyunra balik sbb masalah keluarga. X dapat aq nkceritakan kisah aq tadi kat dia.

Cikgu sampai "ok, hari ni kita main bola keranjang. Semua panaskan badan dulu." . Aq jalan pergi kat cikgu "cikgu.." "newbie ke?" "nae.. cikgu... saya ada asma." "oh. Kamu boleh  duduk kat sana". Masa aq duduk, ramai pandang aq x puas hati. Betullah aq ada asma. Aq pernah tanya appa mcm mana aq dpt asma tapi appa x nk cerita. Aq duduk & seluar aq ternaik sikit, nampak lutut. aq pandang kiri kana. Baru aq tahu betapa besarnya gelanggang ni. Besarlah jugak dari sekolah lama aq.

 Besarlah jugak dari sekolah lama aq

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aq tengok dorang mcm best je. Aq nk main jugak tapi x boleh. Aq keluarkan hp nk dengar lagu. Nasib baik sekolah ni bagi bawak hp tapi kalau main hp masa belajar kena rampas. Aq tengok ada  message dari Jin.

JIN : aq x de credit  yg banyak nk nk call kau. Jadi ape2 call aq guna BangtanBomb sbb aq ada wifi U. bagi aq nama BangtanBomb kau.

SEUNGRA : ape benda tu?  aq x de app tu.

JIN : install lah!! Pabo!!

Aq pon buka data sbb nk install app x guna tu. BangtanBomb?? pelik nye nama tapi dalam masa yg sama, Cool. Tiba2 ada bola bergolek ke kaki aq. Aq amik bola tu & bagi ke seseorang tanpa pandang. Tiba2 aq pandang rupanya Suga. Suga pegang bola sambil pandang aq keluarkan lidah. Dia baling bola masuk gelanggang balik tapi x sambung main. Dia duduk sebelah aq & letak kepala dia atas bahu aq. "kulit kau sangat lembut... " dia ckp sambil usap lutut aq yg terdedah. WHAT ARE  YOU TRY TO DOING?!!!! DO YOU THINK I'M WHAT?!!!!

BERSAMBUNG>>>>>>>>>

GUYS!!! maybe part lepas ni lebih banyak pasal suga. Korang ok x dengan tu? kalau x, sila komen

knp ngan suga ni?? ape masalah dia? sila komen & vote.

Bully (complete)Where stories live. Discover now