Seungra, knp ko x ingat aq?
*skip masa*
waktu sekolah dh tamat, Suga tegur aq "pahal kau?? senyap je". Aq x tahu nk jawab ape kat Suga. "namjoon jgn lupa mlm ni ada party" "aq x pergi. malaslah" "ko knp hari ni? selalu ko org yg beria nk gi party" "aq ckp x nak, X NAK LAH!!" aq tinggikan suara & jln sorang2 balik umah. Aq balik & hempas pintu. Tiba2 hp aq bergetar sbb ada org bagi massage.
halmeoni : namjoon kamu jumpa x seungra tadi kat sekolah? dia satu kelas ngan kamu ke? mian kalau dia x ingat kamu.
massage dari halmeoni seungra membuatkan aq sedih sbb dia x ingat aq. Peristiwa hitam yg aq kenang dari kecil. aq balas massage halmeoni.
ME : jumpa. Nae, dia satu kelas dgn saya. X pelah kalau dia x ingat.
aq mandi bersihkan diri. Aq pakai singlet hitam ngan selua pendek (mcm gambar di atas). Rumahhalmeoni Seungra sebelah je ngan rumah aq. Aq ingat lagi masa kecil aq selalu pergi sana sbb nk bermain ngan seungra. Aq pergi ke balkoni bilik aqq yg menghadap rumah halmeoni. Langkah aq terhenti bila aq nampak seungra kat balkoni yg menghadap rumah ni.
Knp ko cantik sangat seungra? Knp ko tidak ingat aq seungra? knp takdir buat kita mcm ni seungra? Tiba2 aq dengar Seungra menyanyi lagu kegemaran kita org waktu kecil. Aq keluar ke balkoni & menyanyi sekali. Bila dia sedar kehadiran aq dia tutup muka masuk bilik & tutup pintu & langsir balkoni . Knp ko cute sangat Seungra?
Seungra P.O.V
Aq menyanyi lagu kegemaran aq waktu kecil di balkoni. Aq berhenti bila aq rasa aq x nyanyi sorang2. Ada namja nyanyi ngan aq kat balkoni rumah dia. Aq malu & masuk bilik. jap.. aq kenal namja tu. Sape nama dia???hmm... NAMJOON! rumah dia sebelah aq je?! what the..?!! Lepas ni bukan kat sekolah je aq kena buli tapi kat luar sekolah pon aq kena buli.
Aq siapkan kerja sekolah aq & mestilah buku 2 org namja tu ada jugak. Aq buat sambil pasang lagu tapi hati aq x tenteram sbb aq rasa ada org tengok aq. Balkoni dekat je dgn meja belajar. Aq intai melalui langsir. Namjoon masih ada kat situ pandang balkoni bilik aq. X sejuk ke?? dh lah pakai singlet ngan seluar pendek. Badan dia sado betul. Ape yg aq pikir ni?!! aq tutup langsir & buat kerja.
Akhirnya siap jugak!! Aq tengok jam dh pukul 11.45 mlm. Aq baring atas katil & main hp jap. Lepas tu aq nk tido tapi aq x leh sbb aq rasa org pandang aq. Aq keluar pergi balkoni. DIA ADA LAGI?!! gila ke namja ni?!! dari kol 8 sampai sekarang. Dasyat gila badan dia boleh tahan. Dia pandang aq & senyum. Angin kat luar membuatkan aq bersin. Aq mampu tahan 2 minit je & aq masuk balik. Namjoon tu comel jugak kann... WHAT THE F..?!!! knp aq rasa dia comel tiba2??
BERSAMBUNG>>>>>
Seungra ada hati kat namjoo??
SILA KOMEN & LIKE
YOU ARE READING
Bully (complete)
FanficKim seungra (reader) kerap dibuli oleh rap monster/kim namjoon. namjoon ni pelik bagi suengra. Sekejap baik & sekejap x. Seungra sangat takut dengan namjoon walaupon kadang2 namjoon ckp dengan dia, dia akan balas balik dengan menulis di atas kertas...